کد خبر : 1578320 | 02 دی 1397 ساعت 11:32 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کورتوا به نیمکت نشینی های اخیر کیلور ناواس

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید معتقد است که ناراحتی کیلور ناواس از نیمکت نشینی های اخیرش کاملا طبیعی است.

واکنش کورتوا به نیمکت نشینی های اخیر کیلور ناواس

به گزارش "ورزش سه"، حضور کورتوا در رئال و انتقال او از چلسی، برای ناواس، بیش از هر طرف دیگری هزینه داشت. او جایگاه فیکسش را درون دروازه رئال مادرید از دست داد و نیمکت نشین شد تا کورتوا درون دروازه قرار بگیرد. حال گلر بلژیکی به تمجید از ناواس پرداخت و ناراحتی او از نیمکت نشینی را امری طبیعی خواند.

 

 

1359063

 

 

او گفت:" من برای ناواس احترام زیادی قائل هستم، مثل دیگر بازیکنانی که سه قهرمانی چمپیونزلیگ دارند. نیمکت نشینی هیچگاه آسان نیست، فکر می‌کنم برای او هم همینگونه باشد ولی من تلاش او را دیده ام. رابطه ما به هیچ وجه بد نیست، همه گلرها سخت تلاش می‌کنند."

 

کورتوا به تمجید از ژوزه مورینیو که به تازگی از یونایتد اخراج شده پرداخت و گفت:" او مربی فوق العاده ای است. من با او موفقیت های زیادی کسب کرده ام و برایش احترام ویژه ای قائل هستم و بهترین ها را آرزو دارم."

 

سولاری از زمان حضورش تصمیم گرفت ناواس را در دیدارهای چمپیونزلیگ نیز بازی ندهد تا بازی کردن او محدود به کوپا دل ری شود. کورتوا ادامه داد:" وقتی چهارشنبه و شنبه بازی می‌کنید، برای یک گلر خیلی خوب است. این تصمیم مربی است و چه کسی بازی کند. من پیشتر خوب بازی می‌کردم و سیوهای خوبی داشتم ولی وقتی 3-0 باختیم، همه به گل خوردن اشاره می‌کنند. من از روز اول در رئال حس و حال خوبی داشتم."

دیدگاه‌ها