کد خبر : 1578952 | 05 دی 1397 ساعت 09:13 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - هادرزفیلدتاون

منچستریونایتد، امروز در دیدار حساس خود در باکسینگ دی، میزبان هادرزفیلدتاون است.

پیش بازی منچستریونایتد - هادرزفیلدتاون

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر، سرمربی موقت یونایتد، امروز پس از سال‌ها، بازگشت به الدترافورد را تجربه خواهد کرد. شیاطین سرخ در اولین حضور سولسشر روی نیمکت خود موفق شدند 5-1 کاردیف سیتی را شکست دهند و حالا امیدوارند مقابل هادرزفیلدتاون نیز به پیروزی برسند تا اوضاعشان در جدول به کلی بهبود بیابد و شرایط بهتری پیدا کنند. یونایتد شروع خوبی از ابتدای فصل نداشته و با 29 امتیاز در رده ششم قرار دارد. آنها در 6 بازی اخیر خود، 3 تساوی، 2 پیروزی و 1 شکست تجربه کرده اند.

 

 

1366304

 

 

در آن سو هادرزفیلد در مجموع تنها 2 پیروزی داشته و 10 امتیاز تا به اینجا فصل کسب کرده و در رده نوزدهم جدول قرار گرفته است. آنها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند و هر 5 بازی اخیر خود را با شکست به پایان رسانده اند. از همین رو، یونایتد کار چندان دشواری در خانه پیش رو نخواهد داشت.

 

در 3 دیدار اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای شیاطین سرخ و 1 پیروزی برای هادرزفیلدتاون حاصل شده است. الکسیس سانچس، مارکوس روخو و لوکاکو به علت مصدومیت به این بازی نخواهند رسید و حضور کریس اسمالینگ و اسکات مک تومینای مشخص نیست. در آن سو، غیبت سابیری، آرون موی، تامی اسمیث و دنی ویلیامز در ترکیب هادرزفیلد قطعی است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1366795

دیدگاه‌ها