کد خبر : 1579152 | 05 دی 1397 ساعت 21:36 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: مشکل داریم و باید راه حلی پیدا کنم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعتراف کرد رقبای فعلی تیمش در لیگ برتر در شرایط بهتری قرار دارند.

گواردیولا: مشکل داریم و باید راه حلی پیدا کنم


به گزارش "ورزش سه"، با شکست 1-2 برابر لسترسیتی، فاصله منچسترسیتی با لیورپول به هفت امتیاز رسیده و آنها به رده سوم سقوط کردند اما گواردیولا تاکید کرد برای فرار از این شرایط او باید راه حلی پیدا کند.

 

گواردیولا گفت: "لسترسیتی لایق کسب پیروزی بود. لیورپول در بازی های اخیر خود پیروز شده اما این اتفاق برای ما رخ نداده و همین اتفاق باعث افزایش فاصله شده است. در فصل گذشته ما بسیار باثبات بودیم اما این فصل به ویژه لیورپول و تاتنهام خیلی خوب هستند.

 

1365958

 

فصل قبل ما به اندازه کافی برای قهرمان امتیاز کسب کردیم اما حالا مشکل اینجاست که تعداد مدعیان زیاد بوده و در این لحظه بهتر از ما هستند.

 

این بازی نیز مانند دیدار با کریستال پالاس بود. ما ابتدا به گل رسیدیم و بعد دروازه ما باز شده و در ادامه هر چه تلاش کردیم نتوانستیم به گل برتری برسیم. زمانی که جلو افتادیم قدرت کافی برای زدن گل بعدی را نداشتیم و آنها یک گل فوق العاده را به ثمر رساندند.

من باید تلاش کرده و یک راه حل پیدا کنم. فرناندینیو بازی نمی کند و او مصدوم شده است. اگرچه گوندوغان خوب بازی کرد اما ما بازیکنی مانند فرناندینیو را در پست او نداریم و ما باید در مورد چگونگی حل این مشکل فکر کنیم."

دیدگاه‌ها