کد خبر : 1579160 | 05 دی 1397 ساعت 22:17 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا روی دور ناکامی؛ باخت بیشتراز فصل قبل

تیم منچستر سیتی سومین شکست فصل را هم تجربه کرد تا به رده سوم جدول سقوط کند.

گواردیولا روی دور ناکامی؛ باخت بیشتراز فصل قبل

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا برای دومین بازی پیاپی در لیگ جزیره شکست خوردند. آن ها امشب در مقابل لسترسیتی با گل دقیقه 14 برناردو سیلوا جلو افتادند اما در ادامه مارک آلبرایتون و ریکاردو پریرا برای لسترسیتی گلزنی کردند تا سیتیزن ها شب تلخی را پشت سر بگذارند.

 

منچسترسیتی هفته گذشته نیز در خانه از کریستال پالاس ابتدا پیش افتادند اما بازهم کامبک خوردند و در پایان با نتیجه 3-2 مغلوب شدند تا پس از دو سال، دو شکست متوالی را در لیگ تجربه کنند.

 

از طرف دیگر این سومین باخت آسمانی پوشان منچستر در فصل 2018-19 لیگ جزیره بود؛ یعنی یک باخت بیشتر از مجموع 38 بازی فصل قبل! این آمار بسیار ضعیف در حالی رقم خورده که تیم منچسترسیتی فصل پیش تنها در 2 بازی مغلوب رقبا شد که یکی در دربی شهر برابر منچستر و دیگری در مقابل لیورپول بود.

 

1365920

 

مدافع عنوان قهرمانی لیگ انگلستان، فصل پیش با نتیجه 4-3 مقابل لیورپول باخت. آن ها در آن مسابقه خارج از خانه با نتیجه 4-1 تا دقیقه 85 عقب بودند اما در دقایق پایانی برناردو سیلوا و ایلکای گوندوغان موفق به گلزنی شدند تا شکست کمرنگ تر شود.

 

شکست بعدی هم در دربی شهر منچستر بود. جایی که تیم گواردیولا با 2 گل از مورینیو پیش افتاد اما شیاطین سرخ با گل های اسمالینگ، الکسیس و پوگبا ورق را برگرداندند تا قهرمانی سیتی به کامشان تلخ شود.

 

1367066

 

حالا باید دید در 19بازی آینده تیم منچسترسیتی چه خواهد کرد. آن ها هنوز باید با آرسنال، لیورپول، تاتنهام، منچستریونایتد و... دیدارکنند و بسیار سخت است با همین تعداد باخت کارشان را به اتمام برسانند.

دیدگاه‌ها