کد خبر : 1579180 | 05 دی 1397 ساعت 23:55 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

امری: می توانستیم نیمه اول برایتون را شکست بدهیم

اونای امری، سرمربی آرسنال، پس از تساوی 1-1 مقابل برایتون، تایید کرد که تیمش نتوانست در نیمه دوم بازی اش را به حریف تحمیل کند.

امری: می توانستیم نیمه اول برایتون را شکست بدهیم

به گزارش " ورزش سه"، در این دیدار ابتدا توپچی ها با گل دقیقه 7 پی یر امریک اوبامیانگ پیش افتادند اما اشتباه استفن لیششتاینر باعث شد تا برایتون در همان نیمه اول توسط یورگن لوکدیا کار را به تساوی بکشد. امری معتقد است که تیمش می توانست در همان نیمه اول کار را یکسره کند و از اینکه نتوانستند در نیمه ریتم بازی شان را پیدا کنند، ابراز تاسف کرد.

او به بی بی سی اسپورت گفت:" من کمی ناراحتم. فکر می کنم نیمه اول در نتیجه نهایی بازی کلیدی بود. ما بازی را با گل شروع کردیم و دو موقعیت دیگر هم داشتیم اما آنها موقعیت های اوبامیانگ را گرفتند.  

 

1367076

 

ما موقعیت های زیادی به آنها ندادیم اما گل تساوی را زدند. در نیمه دوم، ما نتوانستیم برنامه بازی مان را تحمیل کنیم. ما دیگر موقعیت های مسلمی برای گلزنی ایجاد نکردیم.

ما می توانیم با این یک امتیاز به راهمان ادامه بدهیم. بهتر بود اگر پیروز می شدیم اما فکر می کنم که تیم خوب کار کرد. اگر موقعیت هایمان در نیمه اول را تبدیل به گل می کردیم، می توانستیم پیروز شویم. در نیمه دوم نتوانستیم بازی مان را تحمیل کنیم."

امری در این دیدار هم مسوت اوزیل را بین دو نیمه از زمین خارج کرد که باعث تعجب بسیاری شد. او در این مورد گفت:" این تصمیم تاکتیکی بود. گاهی اوقات وقتی نیاز به تغییر است، من تغییرات تاکتیکی ایجاد می کنم."

دیدگاه‌ها