کد خبر : 1579183 | 06 دی 1397 ساعت 00:50 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

واتفورد 1-2 چلسی: بازگشت به تاپ فور

چلسی با پیروزی 2-1 در خانه واتفورد، توانست به جایگاه چهارم جدول لیگ برتر برگردد.

واتفورد 1-2 چلسی: بازگشت به تاپ فور

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو ساری شب سختی را در خانه واتفورد سپری کردند اما در نهایت توانستند به سه امتیاز حساس این دیدار برسند.

دو تیم بازی را هجومی و با ضرباهنگ بالا آغاز کردند اما 9 دقیقه طول کشید تا اولین موقعیت های جدی بازی ایجاد شد. ابتدا دفع توپ ناقص کپا آریسابالاگا، یک موقعیت خوب نصیب جرارد دلوفئو کرد اما او با یک ضربه بد، این موقعیت را از دست داد.

بلافاصله چلسی توسط ویلیان صاحب موقعیت شد اما او که پشت مدافعان حریف صاحب توپ شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن دروازه بان، از زاویه بسته توپ را به بیرون زد.

در ادامه بازی به دلیل مصدومیت بازیکن واتفورد کمی از تب و تاب افتاد اما پس از آن بار دیگر دو تیم حملات شان را از سر گرفتند و در دقیقه 27، روی پاس دلوفئو، این سِما بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع جورجینیو، مانع از باز شدن دروازه چلسی شد. چند دقیقه بعد نوبت آبی های لندن بود که با پاس آسپلیکوئتا و حرکت خوب ادن هازارد صاحب موقعیت شوند اما ضربه ستاره بلژیکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات دو تیم در دقایق پایانی هم ادامه داشت اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. اما در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، سرانجام چلسی در اولین دقیقه از وقت های تلف شده به گل دست پیدا کرد.

روی پاس هوشمندانه متئو کوواچیچ بود که ادن هازارد صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن دروازه بان حریف، به راحتی کار را تمام کرد.

 

1367105

 

اما این پایان کار نبود و واتفورد تنها دو دقیقه بعد، توانست کار را به تساوی بکشد. پریرا که روی کرنر خوسه هولباس صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه تماشایی، دروازه چلسی را باز کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد اما اولین موقعیت جدی این نیمه را دلوفئو برای واتفورد به وجود آورد. او که وارد محوطه جریمه چلسی شده بود، توسط داوید لوئیز سرنگون شد اما داور دستور به ادامه کار داد.

اما تنها 4 دقیقه بعد، داور یک ضربه پنالتی به سود چلسی اعلام کرد. فاستر در تلاش برای مهار توپ،  باعث سرنگونی هازارد شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خود هازارد پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه بان، دروازه فاستر را باز کرد.

بعد از این گل بازیکنان چلسی تلاش کردند تا با در اختیار گرفتن توپ، بازی را کنترل کنند. البته این فرصت را هم داشتند که به گل سوم برسند اما ویلیان موقعیت بسیار خوبی که هازارد برایش ایجاد کرده بود را به راحتی از دست داد.

برتری چلسی ادامه داشت و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 89 سرانجام به گل سوم برسد اما این بار فاستر با یک واکنش دیدنی، شوت ویلیان را به بیرون فرستاد و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به سود چلسی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها