کد خبر : 1579364 | 07 دی 1397 ساعت 10:06 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: درخشش تاتنهام بزرگتر از اتلتیکو است

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام مقایسه درخشش اتلتیکو مادرید در لالیگا و تاتنهام در لیگ برتر را نادرست خواند و گفت تاتنهام در مقایسه با اتلتی با بودجه کمتری فعالیت می‌کند.

پوچتینو: درخشش تاتنهام بزرگتر از اتلتیکو است

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو سرمربی موفق تاتنهام که تیمش این روزها در رتبه دوم جدول لیگ برتر ایستاده در مورد مقایسه تاتنهام با اتلتیکو مادرید که این روزها در لالیگا توانسته به رده دوم جدول صعود کند گفت قهرمانی تاتنهام در لیگ برتر به مراتب فوق‌العاده‌تر از قهرمانی اتلتیکو در فصل 2014 لالیگا خواهد بود چرا که تاتنهام با بودجه‌ای کمتر از اتلتیکو فعالیت می‌کند.

 

مقایسه تاتنهام و اتلتیکو در روزهای اخیر از آنجا نشات می‌گیرد که تاتنهام بعد از 19 هفته توانسته بعد از لیورپول صدرنشین جایگاه خود را در رده دوم جدول لیگ برتر تثبیت کند و با اینکه نسبت به دیگر بزرگان انگلیسی باشگاه کوچکتری است از آنها سبقت بگیرد. از آن سو در لالیگا هم اتلتیکو با سبقت گرفتن از تیم بزرگی مثل رئال مادرید در رتبه دوم جدول لیگ قرار دارد و فاصله‌اش با بارسلونای صدرنشین تنها سه امتیاز است.

 

1366280

 

پوچتینو با اینحال در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد این مقایسه بین دو تیم درست نیست چرا که تاتنهام با بودجه‌ای کمتر از اتلتیکو فعالیت می‌کند. پوچتینو در این باره گفت:" پیدا کردن باشگاه دیگری که شرایطی مثل ما داشته باشد و به اندازه ما موفق عمل کرده باشد دشوار است. ما فلسفه خاص خودمان را داریم و هر باشگاهی در نوع خود متفاوت و خاص است".

 

پوچتینو در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" من اتفاقا چند روز پیش به این فکر می‌کردم. دیگو سیمئونه در اسپانیا بیشترین دستمزد را می‌گیرد و دستمزدش حتی از سرمربی‌های بارسلونا، رئال، سویا و والنسیا بیشتر است. سرمایه‌گذاری اتلتیکو برای خرید بازیکن هم از ما بیشتر است. بودجه اتلتیکو فقط اندکی کمتر از بودجه رئال و بارسلونا است. آنها کسی مثل آنتوان گریزمان را حفظ کرده‌اند و ستاره گران قیمتی مثل دیگو کاستا را خریده‌اند. فکر کنم بودجه اتلتیکو شاید از همه باشگاه‌های لیگ برتری بیشتر باشد و شاید پنج برابر بودجه فعلی ما باشد. اتلتیکو بیشتر شبیه رئال و بارسا است تا تاتنهام".

 

 

 

دیدگاه‌ها