کد خبر : 1579490 | 07 دی 1397 ساعت 18:24 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

بن بست در جدایی گلزنان مصری و الجزایری

العین و السد با شحات و بونجاح مقابل سرخابی ها

بعد از ده روز جنجال پیرامون جدایی موتورهای گلزنی آفریقایی رقبای اصلی سرخابی های پایتخت، این پرونده با بن بست میان طرفین بسته شد.

العین و السد با شحات و بونجاح مقابل سرخابی ها

به گزارش "ورزش سه"، اردوی السد قطر همین طور العین امارات با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات زمستانی تحت الشعاع احتمال جدایی گلزنان برتر این دو تیم قرار گرفت چون هم بغداد بونجاح الجزایری هم حسین الشحات مصری به شدت مورد توجه تیم هایی اروپایی و مصری قرار گرفته بود.


العین رقیب استقلال در گروه مرگ آسیا بعد از این که باشگاه الاهلی مصر به شدت حسن الشحات را مورد توجه قرار داده بود تا برای جام باشگاه های آفریقا خط حمله خود را تقویت کند از دیروز وقتی دید سران العین همکاری لازم برای فروش ملی پوش مصری خود ندارند پرونده خرید الشحات را به بایگانی فرستاد تا دو ستاره داخلی و خارجی دیگر را در صدر برنامه های زمستانی قرار دهد. سایت ارم نیوز با اشاره به ماندن قطعی الشحات در بین شاگردان زوران مامیچ از آسودگی خیال طرفداران نایب قهرمان جام باشگاه های جهان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

 

1367426


السد اما با وضعیتی متفاوت نسبت به العین روبرو بود چون بغداد بونجاح الجزایری که در سال 2018 با زدن بیش از 53 گل در صدر بهترین گلزنان فوتبال جهان قرار گرفته است با پیشنهادی 7 میلیون پوندی از سوی لسترسیتی در پریمیرلیگ روبرو شد که مخالفت با آن کار آسانی نبود. سران السد که دوست نداشتند در چنین برهه ای یکی از ستون های اصلی موفقیت های خود را از دست بدهند به نوشته استاد الدوحه در حاشیه اردوی آماده سازی تیم ملی الجزایر در دوحه مذاکرات مفصلی با ستاره گلزن خود انجام دادند و در نهایت با افزایش دستمزد این بازیکن به دو برابر سال های قبل زمینه ماندن او را فراهم کردند. بونجاح قراردادش را با السد تا سال 2024 تمدید کرد تا در جمع روسای دوحه حضور طولانی مدتی داشته باشد.

 

1367425


به این ترتیب دو رقیب اصلی استقلال و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با ستاره های گلزن خود از شمال آفریقا(مصر و الجزایر) به فصل جدید گام می گذارند و این می تواند خبر ناامیدکننده ای برای سرخابی های پایتخت ایران باشد چون مهار این مهاجمان گلزن آن هم در روزهایی که هر دو نفر در بهترین شرایط ممکن قرار دارند، چندان آسان نخواهد بود.

دیدگاه‌ها