کد خبر : 1579674 | 08 دی 1397 ساعت 13:32 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد پوچتینو از صحبت‌های جنجالی هازارد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام مدعی شد که انتظار دارد دیگران احترام بیشتری برای تیم او قائل باشند.

انتقاد پوچتینو از صحبت‌های جنجالی هازارد

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد ، سال 2016 گفته بود که نه بازیکنان، نه هواداران چلسی تمایلی ندارند که تاتنهام قهرمان لیگ شود. این صحبت ها پس از تساوی 2-2 دو تیم در استمفوردبریج مطرح شد که امیدهای قهرمانی تاتنهام را از بین برد و لستر به جام دست پیدا کرد. تیم پوچتینو 5 بازی پیاپی را با پیروزی پشت سر گذاشته و از نزدیکترین رقبای لیورپول برای قهرمانی است. حال پوچتینو ابراز امیدواری کرد که دیگر چنین صحبت‌هایی درباره تیم او مطرح نشود.

 

 

1361548

 

 

او گفت:" وقتی شما حرفه ای هستید، برخی نظراتتان را در مقابل رسانه ها مطرح نمی‌کنید. زیرا پس از مطرح شدن آنها، مشکلات بزرگتر ساخته شده اند، مثل اتفاقی که در چلسی رخ داد. به نظرم این موضوع بیش از یک رقابت فوتبالی شد. چرا این اتفاق افتاد؟ شما خیلی خوب می‌دانید. برای همین است که حرفه ای رفتار کردن بسیار ضروری است. ما احساسات زیادی را به مردم منقل می‌کنیم."

 

پوچتینو درباره رقابت های امسال گفت:" امسال 6 تیم مدعی هستند: لیورپول، تاتنهام، منچسترسیتی، چلسی، آرسنال و منچستریونایتد و باید پرسید کدام یک می‌توانند قهرمان شوند. ما یا باشگاه دیگری شانس بالاتری نخواهیم داشت. آن سالی که ما و لستر مدعی قهرمانی بودیم، بیشتر مردم دوست داشتند لستر قهرمان شود تا ما. این واقعیت بود ولی آنها قهرمان شدند و شایسته اش بودند."

دیدگاه‌ها