کد خبر : 1579731 | 08 دی 1397 ساعت 17:27 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

سردرگمی در باشگاه ادامه دارد

یحیی تمرینات پدیده را تحریم کرد

سرمربی موفق تیم پدیده مشهد که چند روز قبل اعتراضات تندی را به مسئولان استانی انجام داده بود بر سر تمرینات این تیم حاضر نشد تا شایعه جدایی‌اش جدی‌تر دنبال شود.

یحیی تمرینات پدیده را تحریم کرد

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم فوتبال پدیده مشهد که تا پایان نیم فصل اول مسابقات با کسب 31 امتیاز در کنار سپاهان و پرسپولیس یکی از تیم‌های بالانشین جدول بود این روزها با مشکلات حادی در بخش مدیریتی و مالی دست و پنجه نرم می‌‎کند. به طوری که چند روز قبل یحیی گل‌محمدی طی مصاحبه تندی اعلام کرد تا زمانی که تکلیف پدیده برای حضور در نیم فصل دوم و هم‌چنین بازار نقل و انتقالات مشخص نشود، بر سر تمرینات حاضر نخواهد شد و در صورت تداوم استعفا خواهد داد.


در نهایت همین اتفاق هم افتاد؛ طبق برنامه ریزی قرار بر این بود که تمرینات پدیده از امروز برای حضور موفق در نیم فصل دوم شروع شود اما گل محمدی در کمپ تمرینی حاضر نشد و بازیکنان بدون سرمربی کار خود را دنبال کردند. همین امر نشان می‌دهد که سرمربی با تجربه پدیده بر سر مواضع خود با قدرت ایستاده و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد.


در همین راستا گویا قرار است کارهای انتقال مالکیت باشگاه پدیده به بخش خصوصی انجام شود و تنها کسب رضایت مسئولان ارشد شرکت پدیده مادر باقی مانده است. طبق اخبار رسیده، یک شرکت که در بخش خودرو فعالیت دارد برای خرید پدیده پیش قدم شده و کار این انتقال در بخش نهایی حضور دارد و تنها رضایت هیئت مدیره پدیده باقی مانده است. با این حال قرار است تا تعیین تکلیف نهایی گل محمدی بر سر تمرینات حاشر نشود و همین امر ضرر زیادی به پدیده وارد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها