کد خبر : 1579922 | 09 دی 1397 ساعت 12:08 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره الدحیل همبازی جهانبخش می‌شود؟

این روزها یوسف المساکنی در انگلستان حضور دارد و شاید در روزهای آینده با قراردادی قرضی به برایتون بپیوندد.

ستاره الدحیل همبازی جهانبخش می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر خبر جدایی یوسف المساکنی از تیم الدحیل بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد. این مهاجم تونسی که در چند فصل اخیر برای الدحیل (لخویا) عملکرد خوبی داشت، پس از این که جام جهانی را به علت مصدومیت از دست داد، حالا در اندیشه انتقال به فوتبال اروپا است.

 

شایعات زیادی در اطراف او وجود دارند و رسانه های بریتانیایی نیز نسبت به آن ها واکنش نشان داده اند. روزنامه گل از احتمال حضور او در برایتون نوشت اما اعلام کرد که الدحیل تنها اجازه جدایی موقت و شش ماهه تا پایان فصل را به او می دهد.

 

1367955

 

گلن مورای انگلیسی و فلورین آندون رومانیایی مهاجمان این فصل تیم برایتون در 30 بازی روی هم 10 گل زده اند و آمارشان برای هواداران برایتون راضی کننده نیست. همچنین علیرضا جهانبخش خرید پرسروصدای این تیم در تابستان نتوانسته خود را با شرایط لیگ جزیره وفق دهد و به همین دلیل لزوم خرید یک مهاجم برای برایتون آلبیون بسیار احساس می شود. از طرف دیگری برایتونی ها نمی خواهند هزینه زیادی کنند و نظر آن ها خریدی در قواره یوسف المساکنی است که خرج زیادی را هم روی دستشان نگذارد.

 

تصاویر اینستاگرام مهاجم تونسی و مدیربرنامه اش نشان از حضور آن ها در انگلستان دارد اما پروسه پیوستن به تیمی از لیگ جزیره بسیار طولانی است. همانطور که علیرضا جهانبخش نیز برای گرفتن ویزای کار مجبور شد به پاریس برود، مساکنی نیز باید این روند را طی کند.

 

1367956

 

رسانه های عرب زبان نیز شایعات پیرامون یوسف المساکنی را پوشش داده اند و الکورای تونس از پیشنهاد واتفورد، برایتون و چند تیم دیگر به این بازیکن نوشته اند اما آن ها نیز احتمال انتقال مساکنی به برایتون را بیشتر دانسته اند.

 

البته در ماه های اخیر شایعات زیادی هم پیرامون انتقال بغداد بونجاح به مارسی، لسترسیتی و... وجود داشت اما در نهایت بونجاح قراردادش را به مدت 6 فصل با السد تمدید کرد تا نشان دهد تمام این ها بازار گرمی مدیربرنامه هایش بوده است. در چنین شرایطی نیز اگر الدحیل نتواند جانشینی برای مساکنی پیدا کند، بعید است او را از دست بدهد چرا که در کورس قهرمانی با السد و همچنین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به این بازیکن نیاز مبرم دارد.

 

1367958

دیدگاه‌ها