کد خبر : 1580057 | 09 دی 1397 ساعت 19:25 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش و کلمبیا؛ آری یا نه؟ (عکس)

ادامه همکاری کی روش با فوتبال ایران پس از جام ملت های آسیا نیاز به یک اتفاق ویژه دارد.

کی روش و کلمبیا؛ آری یا نه؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، طی سال های اخیر نام کی روش همواره برای سرمربیگری در برخی تیم های باشگاهی و ملی دنیا مطرح شده است و آخرین مرتبه هم چند هفته پیش بود که از او به عنوان یکی از گزینه های جانشینی مورینیو در منچستریونایتد نام برده شد. با این حال سرمربی پرتغالی تیم ملی وارد هشتمین سال همکاری خود با تیم ملی ایران شده است و حالا دومین حضور خود در رقابت های جام ملت های آسیا را با ایران تجربه خواهد کرد.


پس از جام جهانی، کی روش انتظار قرارداد بلندمدت تری از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران داشت؛ ولی آنها قراردادی کوتاه مدت تا پایان جام ملت های آسیا را به او پیشنهاد دادند تا در صورت کسب نتایج مطلوب در امارات، پیشنهاد آماده سازی تیم برای جام جهانی 2022 هم داده شود؛ اما این موضوع با ناراحتی کی روش همراه شد تا او سایر پیشنهاداتش را بررسی کند.


کی روش در آخرین اظهار نظر در مورد آینده اش در تیم ملی، به صورت مبهم صحبت کرد و ادامه همکاری اش را به نتایجی که در امارات همراه با تیم ملی کسب خواهد کرد، مرتبط ساخته است. با این شرایط و با توجه به اینکه رسانه های کلمبیایی از توافق با کی روش خبر داده اند، به نظر، ادامه همکاری این مربی پرتغالی با تیم ملی ایران نیاز به یک اتفاق ویژه نظیر کسب قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا دارد تا کی روش هم مجاب شود تا راهیابی به پنجمین جام جهانی اش که از مهم ترین اهداف او در ادامه کارش به شمار می رود را با ایران تجربه کند.


عکس ها از نعیم احمدی

 

 

 

دیدگاه‌ها