کد خبر : 1580388 | 11 دی 1397 ساعت 09:53 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - فولام

آرسنال امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن میزبان فولام خواهد بود.

پیش بازی آرسنال - فولام

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اونای امری پس از نتایج ضعیفی که در بازی های اخیر کسب کرده اند، به دنبال رهایی از این بحران و کسب نتایج بهتر در دیدارهای پیش رو خواهند بود. آنها در 4 بازی اخیر، تنها 1 پیروزی به دست آورده اند و 2 شکست و 1 تساوی نتیجه تلاششان در دیگر بازی ها بوده است. توپچی ها در دیدار اخیر خود مقابل لیورپول، با نتیجه 5-1 مغلوب شده اند و از همین رو شرایط روحی چندان خوبی ندارند.

 

 

1365836

 

 

فولام در سوی دیگر با 14 امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار گرفته است. شاگردان رانیری پس از مدت ها سرانجام در دیدار اخیر خود موفق به کسب سه امتیاز شدند و هادرزفیلد تاون را شکست دادند. حال آنها در امیریتس باید به مصاف آرسنال بروند و می‌دانند که کار دشوار پیش رویشان خواهد بود. در 6 بازی اخیر خود تیم، 4 پیروزی برای آرسنال به دست آمده و 1 پیروزی  نیز فولام کسب کرده و دیگر دیدار دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

 

راب هولدینگ، ماوروپانوس، دنی ولبک، امیل اسمیت روو و هنریک مخیتاریان غایبان آرسنال برای این بازی هستند و حضور هکتور بیرین، مسوت اوزیل و ناچو مونرئال هنوز مشخص نیست.

 

در آن سو، آندره فرانک زامو به علت مصدومیت غایب خواهد بود، کالوم چمبرز نیز که از آرسنال به صورت قرضی به فولام پیوسته نمی‌تواند مقابل تیم اصلی اش  بازی کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1368433

دیدگاه‌ها