کد خبر : 1580390 | 11 دی 1397 ساعت 10:55 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رسانه‌های دوحه به شکست میزبان جام جهانی

بسته شدن پرونده عنابی‌‎ها با شکست مقابل ایران

شش ماه برنامه ریزی برای آماده سازی در راه جام ملت های آسیا با شکست مقابل ایران بسته شد تا میزبان جام جهانی آتی با کامی تلخ راهی امارات شود.

بسته شدن پرونده عنابی‌‎ها با شکست مقابل ایران

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پرونده بازی های تدارکاتی قطر در برنامه شش ماه آماده سازی برای جام ملت های آسیا با شکست برابر ایران بسته شد. این جدال که به درخواست کی روش و سانچس اسپانیایی به دور از چشم همگان برگزار شد در نهایت با نتیجه 2-1 به  سود مهمان به پایان رسید تا واکنش امروز رسانه های دوحه به این باخت و روند آماده سازی عنابی ها جالب توجه باشد.


روزنامه استاد الدوحه با تیتر درشت "شکست حسن ختام بازی های تدارکاتی" نوشت:«12 بازی دوستانه در پنج اردوی متوالی داخلی و برون مرزی مقابل (عراق، سوریه، چین، فلسطین، ازبکستان، اکوادور، سوئیس، ایسلند، اردن، قرقیزستان، الجزایر، ایران) با هفت برد، دو تساوی و سه شکست برای عنابی ها توام شد تا میزبان جام جهانی راهی جام ملت های آسیا 2019 شود. با این روند آماده سازی بسیاری به نتایج قطر در امارات دل بسته اند تا میزبان آتی جام جهانی نیز خودی در قاره کهن نشان بدهد».

 

1368435


روزنامه الشرق به شکست مقابل ایران اشاره کرد و مدعی شد سال 2018 برای قطر سالی طلایی بود. این روزنامه به پیش بینی ژاوی اشاره و مدعی شد مهندس اسپانیایی قطر را قهرمان جام ملت های 2019 دانسته است.

 

1368437


العرب هم درست مثل الشرق به جمع بندی کلی ورزش قطر در سال 2018 اشاره کرد و در این بین گزارشی نیز از بازی تدارکاتی عنابی ها با ایران منتشر کرد. این روزنامه  نوشت:« شکست برابر ایران می تواند بزرگ ترین درس و تجربه برای قطر در آستانه ورود به امارات باشد». این روزنامه در ادامه به انتشار گزارشی از ورود تیم های باشگاهی مطرح اروپا به دوحه جای تیم های ملی آسیایی پرداخت.

 

1368436


الوطن باز هم در مورد بازی دیشب عنابی ها مقابل ایران پرداخت و تیتر زد"آزمون سخت". البته این روزنامه در صفحات داخلی گزارش های مفصلی از حواشی و متن بازی دیروز منتشر کرد و مدعی شد سانچس و شاگردانش با درس های بزرگی که از مصاف با ایران به عنوان مدعی اول قهرمانی گرفتند گام به جام ملت های آسیا خواهند گذاشت.

 

1368434

 

 

دیدگاه‌ها