کد خبر : 1580521 | 11 دی 1397 ساعت 18:54 | 73.3K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد زودهنگام با الشرطه

آخرین زمستان جاسم کرار در ایران

هافبک عراقی نفت آبادان به دوران طولانی حضورش در ایران پایان می دهد

آخرین زمستان جاسم کرار در ایران

به گزارش "ورزش‌سه"،  دقایقی پیش کرار جاسم محمد هافبک عراقی تیم صنعت نفت آبادان با حضور در دفتر تیم الشرطه عراق قرارداد رسمی با این تیم انعقاد کرد و به طور رسمی به این تیم پیوست. 


طبق اعلام یکی از خبرنگاران سرشناس عراقی قرار است کرار جاسم تا پایان فصل در صنعت نفت آبادان بماند و سپس قرارداد او با باشگاه الشرطه از تابستان سال آینده اعتبار پیدا می‌کند.

 

کرار جاسم محمد که با سرخپوشان تبریزی به فوتبال ایران معرفی شد در دوران بلند مدت حضور خود در لیگ برتر همراه با تیم‌های تراکتورسازی، استقلال تهران و صنعت نفت آبادان خوش درخشید و یکی از ستاره‌های این سه تیم به حساب آمد. این هافبک پر سر و صدای عراقی از ابتدای لیگ هفدهم همراه با فراز کمالوند به آبادان رفت و به مهره تاثیرگذاری برای صنعت نفت تبدیل شد. او طی این دو فصل علاوه بر اینکه گل‌های تاثیرگذاری به ثمر رساند، در ثبت گل‌های دیگر هم موفق عمل کرد و خیلی زود به ستاره‌ای محبوب در بین تماشاگران تبدیل شد. 


قبل از شروع فصل زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی کرار از صنعت نفت به دلیل نوسانات موجود در بازار ارز شنیده می‌شد اما طبق توافقات موجود این هافبک عراقی در آبادان باقی ماند و باز هم عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت تا در روزهای کم روغ نفت یکی از  ستاره‌های تیمش باشد.

 

حالا این بازیکن بعد از ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه الشرطه عراق و پس از صحبت با مسئولان این باشگاه قرارداد رسمی با آن‌ها منعقد کرد و قرار است از تابستان سال آینده برای این تیم به میدان برود. با این اوصاف باید شاهد آخرین فصل حضور کرار در لیگ ایران باشیم. بازیکنی که علی‌رغم حاشیه فراوانی که داشت از کیفیت خوبی برخوردار بود و نمایش تاثیرگذاری طی این مدت از خود به جا گذاشت. هرچند او در مقطعی با جدایی از استقلال به عراق بازگشت و دوباره با تراکتورسازی به لیگ برتر بازگشت. اما حالا با توجه به سن و سالی که دارد بعید است دوباره شاهد حضور دوباره او در لیگ برتر باشیم.

 

1368551

دیدگاه‌ها