کد خبر : 1580673 | 12 دی 1397 ساعت 12:53 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: نتیجه دیدار سیتی و لیورپول برایم مهم نیست

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام مدعی شد که تقابل دو تیم منچسترسیتی و لیورپول، اهمیتی برای او ندارد.

پوچتینو: نتیجه دیدار سیتی و لیورپول برایم مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی، با 48 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. لیورپول با 54 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین لیگ است و روز پنجشنبه، دو تیم سیتی و لیورپول دیدار بسیار حساسی را برگزار خواهند کرد. در صورت پیروزی لیورپول، اختلاف در صدر جدول بسیار زیاد خواهد شد و قرمزها بیشتر راه قهرمانی را طی خواهند کرد و در صورت پیروزی سیتی، اختلاف دو تیم به  4 امتیاز می‌رسد و رقابت ادامه پیدا می‌کند. تاتنهام نیز می‌تواند از تساوی دو تیم سود زیادی ببرد ولی پوچتینو تمایلی به صحبت کردن راجع به این دیدار ندارد.

 

 

1368730

 

 

او گفت:" در این کشور همه بازی سیتی – لیورپول را تماشا خواهند کرد ولی من با حالتی عادی این بازی را می‌بینم و سعی می‌کنم از آن لذت ببرم. برایم نتیجه مهم نیست، فقط دوست دارم به عنوان بیننده از بازی لذت ببرم."

 

پوچتینو درباره برگزاری چهارمین بازی در 10 روز گفت:" ما و اورتون بدترین برنامه بازی را در این بازه زمانی داشتیم. البته که به بازیکنانم تبریک می‌گویم که نتایجی به این خوبی کسب کردند. فکر می‌کنم کسب پیروزی و ادامه این روند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است."

دیدگاه‌ها