کد خبر : 1581069 | 14 دی 1397 ساعت 13:27 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست پرسپولیس اعلام کرد:

تیم‌های خواهان منشا درخواست بدهند

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد باشگاه‌هایی که خواهان به خدمت گرفتن مهاجم نیجریه‌ای این تیم هستند باید درخواست خود را به باشگاه اعلام کنند.

تیم‌های خواهان منشا درخواست بدهند

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی سرخپوشان برای شروع نیم فصل دوم گادوین منشا را در اختیار باشگاه قرار داده است تا شوک بزرگی در سال جدید میلادی به این مهاجم نیجریه‌ای وارد کند.


برانکو ایوانکوویچ در بدو حضورش در ایران و طی جلسه‌ای با ایرج عرب، سرپرست باشگاه لیست مازاد خود را اعلام کرد که طی آن نام گادوین منشا نیز قرار داشت.


ایرج عرب با تایید اینکه منشا از سوی برانکو در اختیار باشگاه قرار گرفته است به خبرنگار ورزش سه گفت: طی جلسه‌ای که با آقای برانکو داشتیم در خصوص برنامه‌های نیم فصل دوم و اردوی آماده‌سازی و دیگر مسائل صحبت کردیم. 


وی ادامه داد: گادوین منشا از سوی برانکو در اختیار باشگاه قرار گرفته است اما این مساله به آن معنا نیست که باشگاه او را به سادگی در اختیار تیم دیگری قرار خواهد داد تا از نظر کیفی نیست باعث قدرت آنها شود. کیفیت فنی گادوین منشا کاملا مشخص است و اینکه آقای برانکو با توجه به فلسفه ذهنی و تاکتیکی تیم برای ادامه مسابقات او را در اختیار باشگاه قرار داده، دلیل بر ضعف او نیست. باشگاه‌هایی که خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند می‌توانند به باشگاه درخواست بدهند و به سادگی او را از دست نخواهیم داد. باشگاه طی یک فصل و نیم اخیر فرصت خوبی در اختیار این بازیکن خود قرار داده و اینچنین نباید به سادگی او را از دست بدهیم.


در صورتی که پیشنهاد مالی مناسبی که در شان این بازیکن نرسد و شان او و باشگاه حفظ نشود رضایتنامه‌اش را صادر نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها