کد خبر : 1581126 | 14 دی 1397 ساعت 16:53 | 54.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت سوپرماریو به لیگ برتر جدی تر شد

ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی نیس، احتمالا بار دیگر به لیگ برتر باز می گردد و این بار پیراهن نیوکاسل را به تن خواهد کرد.

بازگشت سوپرماریو به لیگ برتر جدی تر شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از میرر،  بالوتلی در چند بازی اخیر تیمش در فهرست قرار نگرفت و در ده باری که به میدان رفته، حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است. آخرین بازی او یک ماه پیش در تساوی بدون گل نیس با آنژه بود. 

 

 

1278044

 

 

حواشی بسیار و رفتار غیرمتعارف و عجیب بالوتلی همواره اختلافاتی بین او و مربیانش به وجود آورده است؛ ولی به نظر، پاتریک ویرا سخت گیرتر از دیگر مربی های او است. سوپرماریو در بازگشت بازیکنان نیس به تمرینات پس از تعطیلات نیز غایب است.

ویه را چند روز پیش در یک مصاحبه گفت که غیبت بالوتلی هماهنگ شده است و به او فرصت بیشتری برای فکر کردن در مورد آینده داده است.

 

قرارداد ستاره ایتالیایی در پایان فصل به اتمام می رسد و به نظر می رسد که شایعات بازگشت او به لیگ برتر انگلیس کاملا جدی باشد. از نیوکاسل به عنوان مقصد بعدی او نام برده می شود و او قرار است به کمک رافا بنیتس در تیم این روزها بحران زده نیوکاسل بیاید.

بالوتلی اولین بار در لیگ برتر پیراهن سیتی را به تن کرد و پس از اینکه از این تیم راهی میلان شد، دوباره به انگلیس و باشگاه لیورپول برگشت که یک فصل کاملا ناموفق را برای او به همراه داشت.

دیدگاه‌ها