کد خبر : 1581322 | 15 دی 1397 ساعت 12:53 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی پیانیچ، راه حضور پوگبا در یووه؟

توتو اسپورت مدعی شد که باشگاه یوونتوس قصد دارد آرون رمزی و پل پوگبا را در تابستان آینده به خدمت بگیرد و سامی خدیرا و میرالم پیانیچ را به فروش برساند.

جدایی پیانیچ، راه حضور پوگبا در یووه؟

به گزارش "ورزش سه"، انتقال رمزی به یووه تقریبا قطعی شده و گفته می‌شود که پیش قرارداد نیز بین بازیکن و باشگاه تورینی نوشته و امضا شده است. او در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از جمع توپ‌چی ها جدا خواهد شد و به بانوی پیر خواهد پیوست. اما توتو اسپورت علاوه بر رمزی، پل پوگبا را نیز در راه یوونتوس می‌داند. در حقیقت این نشریه معتقد است که با وجود اینکه ستاره فرانسوی به فرم بسیار خوبش پس از اخراج مورینیو و حضور سولسشر بازگشته ولی او همچنان تمایل زیادی به حضور در تورین و بازی کردن برای بیانکونری ها دارد.

 

 

1326973

 

 

از همین رو، باشگاه یوونتوس برای فراهم کردن شرایط پیوستن او به این باشگاه، قصد دارد میرالم پیانیچ را به فروش برساند. هافبک بوسنیایی عملکرد بسیار خوبی در فصول اخیر برای یووه داشته ولی حضور پوگبا برای یوونتوسی ها جذاب تر خواهد بود و از همین رو او در فهرست فروش قرار خواهد گرفت. اما منچستریونایتد، باشگاه فعلی پوگبا، خواهان جذب پیانیچ بوده و این احتمال وجود دارد بازیساز یووه به عنوان بخشی از قرارداد راهی انگلیس شود.

 

او چند ماه پیش قراردادش را با باشگاه تمدید کرد ولی باید دید که آیا در تابستان به پایان راه با یووه خواهد رسید یا نه. پیانیچ سال 2016 با 32 میلیون یورو از رم به یووه پیوست. پاری سن ژرمن نیز از جمله مشتریان جدی پیانیچ است و رقابت نزدیکی با یونایتد خواهد داشت.

دیدگاه‌ها