کد خبر : 1581356 | 15 دی 1397 ساعت 15:23 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام بار دیگر به نساجی بازگشت

جواد نکونام در نیم فصل دوم لیگ برتر هم به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران به فعالیت ادامه خواهد داد.

نکونام بار دیگر به نساجی بازگشت

به گزارش "ورزش‌سه"،  جواد نکونام که چند هفته قبل با انتشار نامه‌ای از نساجی خداحافظی کرده بود بار دیگر به این تیم بازگشت و کار خود را در نیم فصل دوم هم در جمع مردم مازندران ادامه می‌دهد.


بعد از پایان نیم فصل اول علی امیری از مدیریت باشگاه نساجی استعفا داد و سپس جواد نکونام هم به علت بلا تکلیفی وضعیت باشگاه و عدم برآورده شدن خواسته‌هایش با انتشار نامه‌ای به طور رسمی از هواداران این تیم خداحافظی کرد. نکونام پس از این اتفاق به عنوان سرمربی تیم پیکان تهران انتخاب شد اما با نامه مدیرعامل کارخانه ایرانخودرو از کار برکنار شد.


با این حال کاپیتان سابق تیم ملی طی این مدت جلسات فراوانی را با دو مالک باشگاه برگزار کرد و سرانجام دقایقی پیش طی توافقی بار دیگر به تیم نساجی مازندران ملحق شد و هدایت آن‌ها را بر عهده گرفت.


فرهاد صنیعی‌فر، مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران، در این باره گفت: طی 10 روز گذشته جلسات بسیار زیادی برای انتخاب سرمربی تیم نساجی مازندران داشتیم و روی گزینه های زیادی به بحث و تبادل نظر پرداختیم.


وی در ادامه گفت:با توجه به اینکه برخی از گزینه‌های مدنظر ما در تیم‌های دیگر مشغول فعالیت بودند و به‌لحاظ عرفی و قانونی نمی‌خواستیم عمل خلافی مرتکب شده و با آنها به مذاکره بپردازیم به سراغ برخی گزینه‌های بدون تیم رفتیم اما با کمال احترام به همه این عزیزان متوجه شدیم نمی‌توانند خواسته‌های ما را برآورده سازند.


مالک باشگاه ادامه داد:طی روزهای آخر هفته گذشته و با توجه به جمیع جهات جلساتی با جواد نکونام، سرمربی نیم فصل اول تیم، برگزار شد و هم مالکان و اعضای هیات مدیره و هم ایشان نقطه نظرات خود را بیان کردند و پس از چند جلسه به نکات مشترکی دست یافتیم و طرفین تعهدات لازم برای ادامه همکاری را به یکدیگر دادند و قرار شد از فردا آقای نکونام یک بار دیگر به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران فعالیت خود را از سر بگیرد.


مالک باشگاه نساجی مازندران درخصوص مدیرعامل باشگاه گفت:ان‌شاءالله تا چند روز آینده هیات مدیره باشگاه درخصوص انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه هم تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها