کد خبر : 1581691 | 16 دی 1397 ساعت 20:19 | 103.9K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش فوق العاده شاگردان استفن کونستانتین؛

غیرمنتظره و شگفت انگیز مثل افسانه های بالیوود!

تیم ملی هند با 4 گل موفق شد تایلند را شکست داده و در صدر جدول گروه یک جام ملت های آسیا قرار بگیرد.

غیرمنتظره و شگفت انگیز مثل افسانه های بالیوود!

به گزارش "ورزش سه"، هر آن چه که باید در افتتاحیه سرد و مایوس کننده جام ملت ها بین امارات و بحرین در مقابل دیدگان شیخ سلمان و جیانی اینفانتینو دیده میشد، در بازی دیگر  گروه یک در ورزشگاه کوچک آل نهیان به معرض نمایش گذاشته شد! مصاف هند و تایلند که تیم های درجه 3 و 4 آسیا به حساب می آیند، علاوه بر گل و موقعیت گل زیاد، یک شگفتی دیگر به نام «تیم ملی هند» را در دل خود داشت؛ تیمی که هیچگاه در فوتبال آسیا به عنوان تیمی سطح بالا مطرح نشد و همین حالا هم کسی روی آن ها به عنوان یک تیم قدرتمند حساب نمی کند اما اکنون «ببرهای آسیا» چشم  بسیاری از فوتبالدوستان نقاط مختلف جهان را متوجه خود کرده اند.

 

1370063

 

 

چهار گل؛ چیزی مثل افسانه های بالیوود

 

اگر از زیبایی های طبیعی هند و تاریخ سرشار این کشور بگذریم، بی شک سینمای بالیوود را می توان یکی از مهم ترین محصولات صادراتی هند قلمداد کرد که معرف خیلی ها برای شناخت این کشور یک میلیارد و 400 میلیون نفری شده است. نمایش امشب شاگردان کنستانتین نیز ویژگی فیلم های بالیوودی را در خود جای داده بود.

 

رویاپردازانه از این رو که نخستین پیروزی 4 گله هند در جام ملت ها بود، غم و اندوه نوستالژیکش صحنه های پایان بازی و ناراحتی تایلندی ها بود و نمایشی از دارا و ندار را نشان داد؛ هندی که با سونیل چتری توانست 2 بار همه را شگفت زده کند و حریف شرق آسیایی که چنین ستاره ای را در تیم خود نداشت.

 

1370065

 

 

هند - انگلستان؛ فراموشی استعمار گذشته با کنستانتین

 

استعمار هند توسط انگلستان مربوط به قرن 15 تا 19 میلادی می شود. جایی که انگلیسی ها تلاش می کردند با ایجاد مراکز تجاری، ادویه های بی نظیر و دیگر منابع طبیعی هند را در دست گرفته و اجازه ندهند خود هندی ها در کشور به مدیریت منابع بپردازند. آن روزها هند با مهاتما گاندی به استقلال رسید اما حالا اوضاع تفاوت پیدا کرده است.

 

هندی ها که گام های مثبتی در راه توسعه برداشتند، یک مربی انگلیسی را بر مسند هدایت تیم ملی کشورشان نشاندند و حالا پس از 4 سال، تیم استفن کونستانتین موفق شده به ثبات خوبی برسد و هندی ها نیز می توانند پیشرفت را کاملا در تیمشان مشاهده کنند.

 

آن ها که پیش از بازی امشب 35 سال در حسرت کسب امتیاز در جام ملت ها بودند، این بار موفق شدند با نتیجه ای حیرت انگیز به برتری برسند و نخستین پیروزی 4 گله خود را رقم بزنند.

 

1370064

 

 

صدرنشینی موقت، دائمی می شود؟

 

هند با برد 4-1 مقابل تایلند موفق شد بالاتر از اماراتِ میزبان، بحرین و تایلند صدرنشین گروه یک جام ملت های آسیا شود. بازی بعدی این تیم مقابل امارات متحده عربی است که در مقابل بحرین نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و حالا برای صعود از مرحله گروهی، ملزم به شکست هندوستان است. هندی ها حتی در صورت باخت مقابل بحرین و امارات نیز شانس صعود به عنوان تیم سوم را خواهند داشت اما بدون شک از همین امشب یاران سونیل چتری در اندیشه شگفتی سازی خواهند بود.

 

1370066

 

 

هندوستان فقط سونیل چتری نیست!

 

نمایش 90 دقیقه ای هند شاید دیگر در طول تورنمنت تکرار نشود و نباید فراموش کرد که این برد مقابل ضعیف ترین تیم گروه رقم خورد. با این حال پیام نمایش فوق العاده تیم استفن کنستانتین، این بود که هند فقط سونیل چتری نیست. آنیرود تاپای 20 ساله توانست یکی از گل ها را بزند، کرونیای 21 ساله یک پاس گل داد و بقیه بازیکنان جوان هم درخشش خوبی داشتند و نوید این را دادند که شاید در آینده ای نزدیک، فوتبال هندوستان به قدرت کریکت و شهرت بالیوود نزدیک شود.

 

1370061

 

دیدگاه‌ها