کد خبر : 1581755 | 17 دی 1397 ساعت 01:05 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

ختافه 1-2 بارسلونا: بالا افتادن!

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل ختافه به پیروزی 2-0 رسید و فاصله اش با تیم دوم جدول لالیگا را به 5 امتیاز افزایش داد.

ختافه 1-2 بارسلونا: بالا افتادن!

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان ارنستو والورده در همان نیمه اول دو بار توسط لیونل مسی و لوئیس سوارز دروازه میزبان را باز کردند و تک گل خایمه ماتا هم نتوانست مانع از شکست ختافه شود.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه ختافه ایجاد کردند، اما نتوانستند به گل برسند. در دقیقه 9، این تیم میزبان بود که اولین موقعیت جدی اش را روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما خطای رودریگز روی لنگله، باعث شد تا داور بازی را قطع کند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم ایجاد کردند اما این بارسا بود که در دقیقه 20 به گل رسید. روی یک ارسال به محوطه جریمه ختافه، مسی از تعلل مدافعان و دروازه بان حریف استفاده کرد و بعد از اینکه توپ را از بین پاهای دروازه بان عبور داد، از زاویه ای بسته، کار را تمام کرد.

 

1370157

 

1370163

 

تنها سه دقیقه بعد، بارسا می توانست به گل دوم برسد اما ضربه لوئیس سوارز، با واکنش عالی سوریا همراه شد و اختلاف همان یک گل باقی ماند. برتری بارسا ادامه پیدا کرد و در فاصله دقایق 26 و 28، این تیم دو بار دیگر صاحب موقعیت شد اما ضربات پیکه و سوارز، راهی به چهارچوب دروازه ختافه پیدا نکرد.

در ادامه کمی از تب و تاب حملات بارسا کاسته شد و پرس بازیکنان ختافه از جلوی زمین، مانع از موقعیت سازی بازیکنان میهمان شد اما سرانجام در دقیقه 39، سوارز توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد.

روی یک ضربه آزاد بود که دفع ناقص مدافعان ختافه باعث شد توپ پشت محوطه جریمه به سوارز برسد و او هم با یک شوت سر ضرب دیدنی، کار را تمام کرد.

 

1370162

 

1370159

 

سه دقیقه بعد، همکاری مسی و دمبله می توانست به گل سوم بارسا منجر شود اما مهاجم فرانسوی این موقعیت را به راحتی از دست داد.

در مقابل، این ختافه بود که در دقیقه 43، توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. روی ارسال بلند به پشت مدافعان بارسا، توپ با دخالت آنخل در مقابل دروازه به خایمه ماتا رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد و حساب کار 2-1 کرد.

 

1370161

 

1370160

 

ختافه می توانست در همان نیمه اول به گل تساوی برسد اما آرامباری یک موقعیت خوب را از دست داد تا بارسا با برتری به رختکن برود.

نیمه دوم با حملات ختافه آغاز شد و بازیکنان این تیم در همان دقایق ابتدایی، دو موقعیت بسیار خوب برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقیقه 53، این بارسا بود که می توانست به گل برسد اما ضربه نه چندان محکم مسی را بار دیگر سوریا دفع کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 59، ختافه بار دیگر روی دروازه بارسا خطرساز شد اما ضربه سر کابررا را تراشتگن مهار کرد. پس از آن نوبت مسی بود که شانس خود را برای باز کردن دروازه میزبان امتحان کند اما این بار ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

1370158

 

تلاش دو تیم برای زدن گل های بعدی ادامه پیدا کرد و در دقایق پایانی، این بارسا بود که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کرد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 2-1 به سود بارسا به پایان رسید.

با این پیروزی بارسا 40 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد. اتلتیکو مادرید و سویا هم با 35 و 33 امتیاز، در رتبه های بعدی هستند.

دیدگاه‌ها