کد خبر : 1581772 | 17 دی 1397 ساعت 09:40 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره کروات بارسلونا به شرایط نامعلوم والورده

ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا، ابراز امیدواری کرد قرارداد ارنستو والورده با بارسلونا تمدید شود.

واکنش ستاره کروات بارسلونا به شرایط نامعلوم والورده


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب توانست در دیداری دشوار مقابل ختافه به پیروزی برسد و این اتفاق در شرایطی رخ داد که با توجه به تساوی سویا و اتلتیکو و همچنین شکست رئال مادرید، حالا راه بارسلونا برای فتح دوباره لالیگا هموارتر از همیشه است.

 

برتری برابر ختافه: "نه تنها برابر ما، بلکه در تمام بازی ها آنها تیمی قدرتمند و پیچیده بوده اند. شما باید در مورد آنچه که انجام می دهید فکر کنید و به خوبی شرایط را پوشش می دهید که این تصادفی نیست، اما ما خوب بازی کردیم و نتیجه مناسبی هم گرفتیم."

 

1343305

 

تمدید قرارداد والورده: "این سوالی است که باشگاه و سرمربی باید پاسخگوی آن باشند اما ما از حضور والورده و تمام اعضای کادر فنی بسیار خوشحالیم. بیشتر به نظر می رسد والورده با بارسلونا ادامه خواهد داد اما بازیکنان باید روی بازی کردن و تلاش برای کسب پیروزی متمرکز شده و اجازه بدهند آنها خودشان بهترین تصمیم را بگیرند."

 

تساوی سویا و اتلتیکو مادرید: "برای ما مهم ترین موضوع پیروزی در بازی های خودمان است زیرا لالیگا لیگی پیچیده و دشوار است و من اطمینان دارم تا پایان فصل برای ما اتفاقاتی رخ می دهد اما حالا ما از پیروزی مقابل ختافه خوشحالیم."

دیدگاه‌ها