کد خبر : 1581864 | 17 دی 1397 ساعت 13:28 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیریساک یودرایتای؛

تایلند از هیچ رقیبی ضعیف تر نیست

سیریساک یودرایتای، سرمربی موقت تیم ملی تایلند امیدوار به بهبود شرایط این تیم در بازی های پیش رو است.

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین و 1-4 تایلند در اولین بازی مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا باعث شد فدراسیون فوتبال تایلند حکم به اخراج میلوان رایواچ داده و یودرایتای را به طور موقت به عنوان جانشین او انتخاب کند. حالا یودرایتای ابراز امیدواری کرد کادر جدید شرایط را بهبود دهد.

 

سیریساک یودرایتای گفت: "من معتقدم که هیچ کس نمی خواست چنین چیزی اتفاق بیفتد اما با وضعیت فعلی و مشکلات موجود، من می توانم درک کنم که چرا فدراسیون باید چنین تصمیمی بگیرد.

 

1370284

 

من تاکید می کنم که قبول این وظیفه بسیار دشوار است اما من هنوز بر این باور هستم که پتانسیل بازیکنان تایلندی نسبت به هیچ تیمی پایین تر نیست، پس اگر ما حمایت بیشتری از یکدیگر داشته باشیم، معتقدم عملکرد بهتری نشان خواهیم داد. من امیدوارم که من و دستیارم چاکیتاوی پرومروت، وضعیت و شرایط تیم را برای دو بازی بعدی بهبود بخشیم.

 

مختصر بگویم، ما دو بازی مهم در مورد بحرین و امارات متحده عربی را پیش رو داریم و باید راهی برای به نمایش گذاشتن تنوع تاکتیکی بیشتر را پیدا کنیم. در نهایت من امیدوارم تیم ملی تایلند بتواند طرفداران خود را با سبک فوتبالی که ارائه می دهد، خوشنود سازد."

دیدگاه‌ها