کد خبر : 1582684 | 20 دی 1397 ساعت 11:45 | 248.3K بازدید | 0 دیدگاه

از استعفا تا استخدام؛ از مذاکره تا مصافحه

چشمک نیمکت داغ شهر خسته به محمد تقوی

اگر مخاطب پیگیر فوتبال ایران باشید، هیچ خبری آن قدرت را ندارد که شما را شگفت زده کند،حتی اگر این خبر ، فاصله کوتاه استعفای یک مربی و حضور او در یک تیم دیگر باشد.

چشمک نیمکت داغ شهر خسته به محمد تقوی 

به گزارش “ورزش سه” به عنوان یک مخاطب پیگیر ممکن است زودتر از سایتهای خبری از طریق اینستاگرام محمد تقوی از استعفای او مطلع شده باشید. او صبح امروز با انتشار یک پست اینستاگرامی از هدایت تیم تراکتورسازی تبریز استعفا کرد. اتفاقی قابل پیش بینی  که با شایعه آمدن یک مربی خارجی به جمع سرخپوشان تبریزی بی ارتباط نیست. او که به عنوان دستیار جان توشاک ولزی به تراکتور اضافه شد ، بعد از اخراج او موقتا هدایت تیم پرستاره شمال غرب ایران را در دست گرفت. البته او از ابتدا تا انتهای کار موقت باقی ماند اگرچه تراکتور با هدایت وی ۲۶ امتیاز به دست آورد و بالاتر از استقلال شفر دررتبه چهارم جدول نشست. با این حال حلقه مفقوده کار او در تراکتور اعتماد مالک باشگاه به این ملی پوش سابق فوتبال ایران بود که سابقه کاری جدی اش در فوتبال ایران مربوط به دوران حضورش در پدیده است. 


تقوی که در تراکتور راه میانه را در پیش گرفته و سعی داشت با موازنه قوا به کار ادامه دهد ظاهرا از مذاکرات پنهانی باشگاه با مربیان خارجی باخبر شده بود اما استعفای او علت دیگری هم داشت؛شنیده ای که احتمالا تا ساعات آینده تبدیل به خبر می شود. اینکه مسئولان نساجی مازندران قصد دارند محمد تقوی را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب و رسما جایگزین جواد نکونام بکنند. تقوی خود اصلیت ساروی دارد و حالا به گزینه اصلی نساج‌های مازندران تبدیل شده است. در این بین مذاکرات مثبتی هم بین مالکان این باشگاه مازنی و تقوی صورت گرفته و احتمال می‌رود این انتقال به سرعت رسمی شود.


 نکته جالب توجه این است که سال گذشته هم بحث حضور محمد تقوی در خونه به خونه بابل و جایگزینی جواد نکونام وجود داشت که این اتفاق رقم نخورد تا حالا سرنوشت آن‌ها در لیگ هجدهم گره بخورد. در این میان در ابتدا مجید جلالی و سپس چهره های دیگری از مربیان شاغل در لیگ با نساجی پای میز مذاکره نشستند تقوی را باید نزدیک‌ترین فرد به نیمکت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بدانیم. نیمکتی که نشستن روی آن  با عملکرد قابل قبول جواد نکونام یک چالش جدی است ...

دیدگاه‌ها