کد خبر : 1582687 | 20 دی 1397 ساعت 11:55 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

جدال مربیان ناشناس در آغاز لیگ دسته اول 

اولین بازی بادران - نود ارومیه به یاد آن سه امتیاز!

بازی نود ارومیه و بادران اولین مسابقه لغو شده این فصل لیگ دسته اول بود. مسابقه ای که با دستور مقامات برگزارکننده سوت نخورد تا اولین سه امتیاز بادران در لیگ یک بی دردسر باشد.

اولین بازی بادران - نود ارومیه به یاد آن سه امتیاز!

به گزارش ورزش سه، بادران در آن مسابقه مقابل تیمی قرار گرفت که نامش تازه تغییر کرده بود اما این مسابقه در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار نشد تا نود به ارومیه برود . پس با کمال تعجب مسابقه دو تیم در اولین هفته دور برگشت اولین رویارویی آنها در رقابتهای لیگ یک است.  


البته بادران با وجود شروع بی دردسر بعدها به دست انداز افتاد و تا تغییر مربی هم پیش رفت و فرشید استحقاری را با حمایت سرپرست تیم جایگزین مهدی پاشازاده کرد. مربی ای که در سطح فوتبال ایران چندان شناخته شده نیست اما می خواهد از فرصت پیش آمده استفاده کند. 


دیدار دو سرمربی نه چندان شناخته شده لیگ دسته اول استحقاری و بیات لو شاید خیلی هیجان انگیز نباشد اما مطمئنا این بازی با نام بادران و توقعی که از این تیم مشهور تهرانی لیگ دسته اول است برای سایر رقبا یک نتیجه مهم را بسازد.


هر دو تیم در صورت برد در این بازی و توقف حریفان می توانند حداقل 3 پله درجدول رقابت ها صعود کنند. بازی این دو تیم ساعت 14 امروز برگزار می شود.

دیدگاه‌ها