کد خبر : 1582689 | 20 دی 1397 ساعت 12:07 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان - خونه به خونه؛ دربی گل و لای در انزلی

سوال مهم در روزهای اخیر لیگ دسته اول این است که آیا خونه به خونه با میثاقیان روزهای خوبش را در لیگ را تجربه خواهد کرد؟

ملوان - خونه به خونه؛ دربی گل و لای در انزلی

به گزارش ورزش سه، اکبر میثاقیان سرمربی باتجربه فوتبال که نیم فصل اول هدایت کارون اروند را عهده دار بود در یک تصمیم عجیب از این تیم جدا شد و هدایت خونه به خونه ای را که دیگر ابهت سال های گذشته را نداشت برعهده گرفت. او 3 فصل و نیم پیش هم هدایت این تیم شمالی را برعهده داشت و توانست این تیم را در جمع مدعیان صدرنشین قرار دهد اما به دلایلی از این تیم جدا شد و جای خود را به حمید درخشان دیگر سرمربی باتجربه فوتبال داد و او در ادامه باتوجه به آنکه نتایج بدی با این تیم کسب نکرد اما نتوانست آنطور که باید و شاید توقعات مدیران را برآورده کند و این تیم از صعود به لیگ برتر جا ماند. 


حالا میثاقیان بار دیگر تصمیم به هدایت این تیم باتوجه به شرایط سخت این روزهایش گرفته و می خواهد اتفاقی که آن زمان نتوانست برای این تیم رقم بزند را در شرایط سخت رقم بزند. بابلی ها در نیم فصل اول با وجود علی نظرمحمدی و اکبر محمدی نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند و حالا باید دید که آنها در این مدت می توانند حداقل شرایط خوبی را برای خود رقم بزنند یا آنها به همین روند ادامه خواهند داد.


خونه به خونه در هفته اول مقابل ملوان به دلیل ناآمادگی نتوانست به زمین مسابقه برود و 3 امتیاز به انزلی چی ها هدیه کرد و حالا باید دید آیا آنها در استارت اولیه شان باتوجه به دشواری ها  و مصائبی که پشت سر گذاشتند برخلاف فصل گذشته بازی هایشان را به مانند فصول گذشته آغاز خواهند کرد یا همان روندی را که در نیم فصل گذشته داشتند ادامه خواهند داد.


البته ملوان در این روزها شرایط خوبی ندارد و این تیم سابقا لیگ برتری هم خیلی نمی تواند در این مصاف خطرناک باشد. دربی شمالی های شرق و غرب کشور باتوجه به شهرت انزلی چی ها و نتایج خوب فصول گذشته ساروی ها یک دیدار هیجان انگیز خواهد بود که مطمئنا نتیجه اش برای هر دو تیم امیدوارکننده و شروعی خوب خواهد بود.


این مسابقه هم مثل سایر بازی های لیگ دسته اول (هفته اول دور برگشت) امروز ساعت 14 در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها