کد خبر : 1583019 | 21 دی 1397 ساعت 18:00 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین روحیه برای مقابله با ویتنام (عکس)

بازیکنان تیم ملی ظهر امروز تمرینات شادابی را برای شکست ویتنام پشت سر گذاشتند و بی صبرانه منتظر شکار حریف شرق آسیایی خود هستند.

به گزارش “ورزش سه” ویتنام، دومین حریف ایران در راه کسب عنوان قهرمانی آسیا خواهد بود. حریفی که پله پله راه قدرتمند شدن را طی می‌کند و حالا به دنبال این است با عرض اندام برابر تیم نخست آسیا، اعتبار جدیدی برای خود دست و پا کند. ویتنامی‌ها در بازی برابر عراق به خوبی از نقاط ضعف حریف استفاده کردند و توانستند دو بار پیش بیافتند اما کم تجربه بودن بازیکنان جوانشان باعث باخت تلخ آن‌ها شد.


حالا شاگردان کارلوس کی‌روش به زعم مرد پرتغالی دومین فینال خود را پیش رو دارند. بازیکنان ظهر امروز آخرین تمرینشان را در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی انجام دادند. تمرینی که شادابی فراوانی داشت و صدای خنده بازیکنان فضای استادیوم را به تسخیر خود درآورد.


در گوشه‌ای از تمرین بازیکنان با علیرضا جهانبخش که به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته و به تمرینات گروهی بازگشته شوخی فراوانی انجام می‌دهند و در گوشه‌ای دیگر مهدی طارمی توسط شوخی با دیگر یارانش، فضای با نشاطی را حاکم کرده است. فضایی که یوزهای ایرانی را برای شکار تیم زیرکی مانند ویتنام آماده می‌کند.


این روحیه مناسب از سوی بازیکنان و کادر فنی در کنار نمایش خوب تیمی ایران، مردم را به شکستن طلسم ۴۵ ساله برای قهرمانی در آسیا امیدوار می‌کند. طلسمی که حالا می‌تواند به دست یکی از طلایی‌ترین نسل‌های تاریخ فوتبال ایران شکسته و زیر پا خرد شود.

 

 

دیدگاه‌ها