کد خبر : 1583103 | 22 دی 1397 ساعت 09:10 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: لیگ برتر هنوز آماده VAR نیست

مائوریزیو ساری، سرمربی چلسی معتقد است که لیگ برتر هنوز آماده VAR نیست و معتقد است که فعلا نباید این سیستم مورد استفاده قرار بگیرد.

ساری: لیگ برتر هنوز آماده VAR نیست

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل انگلیس، سیستم کمک داور ویدیویی به کمک چلسی نیامد و برای اعلام پنالتی آنها بر روی هری کین نیز استفاده شد. کین که پیش از برخورد با گلر چلسی در موقعیت آفساید بود، پس از بررسی داور توسط سیستم کمک داور ویدیویی آفساید او رد شد و پنالتی اعلام شد و تاتنهام با تک گل کین از نقطه پنالتی به پیروزی رسید. حال ساری بار دیگر به انتقاد از این سیستم پرداخت.

 

 

1370948

 

 

او گفت:" مشکل داوری یا چیز دیگری نیست. مشکل این است که آنها هنوز آماده استفاده از VAR  نیستند. البته که آسان نیست زیرا اگر کمک داور را نگاه کنید، او دویدن را متوقف کرد و برای بازیکنان این یعنی اینکه آفساید بوده است. ولی طبیعی است. آنها برای اولین بار این سیستم را پیاده می‌کنند بنابراین باید به آن عادت کنند. من از VAR خوشم نمی ‌آید زیرا ما ریسک می‌کنیم و جو ورزشگاه را تغییر می‌دهیم. شما گل می‌زنید ولی باید 30 ثانیه صبر کنید تا جشن بگیرید. من به این سیستم عادت دارم زیرا در ایتالیا 3 سال پیش از آن استفاده می‌شد."

دیدگاه‌ها