کد خبر : 1584031 | 25 دی 1397 ساعت 13:02 | 96.7K بازدید | 0 دیدگاه

خنده های شفر در ترکیه ؛هوای این تیم آفتابی است

تنها نگرانی استقلال؛بمب هایی که مین شدند

وینفرد شفر سرمربی با تجربه آبی ها با وجود همه مشکلات نفر اول لیستی است که به آینده آبی ها در نیم فصل امید دارد.

تنها نگرانی استقلال؛بمب هایی که مین شدند

به گزارش "ورزش سه"، نوشتن درباره اینکه استقلال این روزها شرایط ایده آل و فوق العاده ای دارد، ادعای درست و منطقی نیست اما باید پذیرفت که آبی های تهرانی در بحران نیستند و بر خلاف هفته های گذشته و یا پیش فصل لیگ، تیم شفر شرایط بسیار خوبی دارد. استقلال از امروز تا شروع لیگ نزدیک به 3 هفته فرصت دارد و سرمربی آلمانی در کنار شاگردان خود برای یک هدف مهم آماده می شود؛ استقلال باید در آسیا صعود کند و از سوی دیگر هواداران می خواهند تیم تا آخرین هفته مدعی عنوان قهرمانی و فاتح لیگ برتر باشد؛ اتفاقی که انتظاری به جا از تیم استقلال است. با این حال بررسی حال و روز آبی ها در روزهای اخیر، می تواند کمک کند تا این تیم را به عنوان یک مدعی در لیگ برتر در فهرست خود داشته باشیم.

 

حلقه های مفقوده کادرفنی اضافه شدند


شفر در نیم فصل دو مربی به کادر خود اضافه کرد؛ فرهاد مجیدی و مارتین فورکل با قابلیت های متفاوت به استقلال آمدند تا کارهای جدید انجام دهند. حضور اولی بیشتر جنبه آینده سازی و افزایش روحیه تیمی را دارد و از سوی دیگر حضور فرهاد قطعا انگیزه فوق العاده ای به آبی ها خواهد داد. فورکل نیز جانشین ساناک در استقلال است و آبی ها حالا یک مربی با مدرک درجه یک اروپایی و جوان و پر انرژی برای تمرینات خود دارند؛ دو مهره ای که قطعا برای شفر تفاوت خواهند ساخت.

 

1372960

 

سه یار جدید اضافه شدند؛ در انتظار مهره های بعدی


به ترکیب استقلال در نیم فصل دوم مرتضی آقاخان، داریوش شجاعیان و محسن کریمی اضافه شدند. سه بازیکنی که در نیم فصل اول حضور نداشتند و اضافه شدن هر یک از آنها بمب بزرگی در نقل و انتقالات محسوب می شود که البته خیلی به چشم هواداران نیامده است.

 

1371790


آبی ها این روزها در تمرینات خود تنها خلا یک مهاجم نوک برای جانشینی گرو را احساس می کنند و تقریبا لیست این تیم بسته شده است؛ دیر اضافه شدن این مهاجم قطعا برای آبی ها تبعاتی دارد اما نباید فراموش کرد که استقلال با اضافه کردن سه مهره قبلی، همین حالا هم تیم کاملی برای لیگ برتر دارد و از سوی دیگر با توجه به سخت بودن خرید بازیکن خارجی، مدیران استقلال حق دارند که وسواس زیادی در این مسیر به خرج بدهند.

 

بمب نقل و انتقالاتی یا مین برای بعدی ها!


مدیران استقلال این روزها مشغول آواربرداری از بمب های قبلی هستند؛ بمب هایی که در گذشته منفجر شدند و در زمان خود به کمک تیم آمدند اما امروز نقش مین زیر پای مدیران حال حاضر را ایفا می کند. همین موضوعات باعث شده تا استقلال در نقل و انتقالات دست و پای بسته ای داشته باشد و از سوی دیگر مشکلاتی مانند مسدود شدن حساب اجازه مانور از آنها را بگیرد.

 

مرد آلمانی؛ نفر اول لیست امید


ویدئو منتشر شده از شفر در اردوی ترکیه اما شاید بزرگترین دلگرمی استقلالی ها باشد. شفر در این ویدئو صحبت های مهمی را با هواداران انجام داد و با اشاره به وجود مشکلات از اتفاقات خوب در استقلال صحبت کرد؛ رفتارهایی که می تواند مانیفستی برای آبی ها باشد تا امیدوارانه تر به آماده سازی خود ادامه دهند.

دیدگاه‌ها