کد خبر : 1584084 | 25 دی 1397 ساعت 16:50 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

تعجب از پر نشدن ورزشگاه در بازی های امارات

زاکه رونی: ازعدم رضایت مردم امارات بی اطلاع نیستم

زاکه رونی در حالی که ازعدم رضایت مردم امارات نسبت به تیمشان آگاهی دارد امیدواراست در مرحله بعدی بتواند اماراتی ها را با ارائه یک بازی زیبا به شدت خوشحال کند .

زاکه رونی: ازعدم رضایت مردم امارات بی اطلاع نیستم

به گزارش "ورزش سه"،تیم ملی امارات میزبان این  دوره از رقابت ها  بالاخره موفق شد به عنوان تیم اول گروه A به مرحله بعدی صعود کند اما در عین حال نتوانست رضایت هواداران  اماراتی را به دست بیاورد.اما آلبرتو زاکه رونی سرمربی باتجربه ایتالیایی این تیم از هواداران درخواست کرد که تحمل و صبر بیشتری را به خرج دهند.


تیم ملی امارات با کسب تساوی 1-1 برابر تیم تایلند و بحرین  و پیروزی 2 بر 0  مقابل تیم ملی هند و با جمع 5 امتیاز به عنوان صدرنشین خودش را به مرحله بعدی رساند .


زاکه رونی در خصوص این دیدار گفت:  «علی مبخوت موفق شد در دقیقه 7 به گل اول رسد اما در ادامه ما با گلی که دریافت کردیم  به نوعی غافلگیرشدیم . ما دربازی باهند نسبت به این دیدار خیلی بهتر عمل کرده بودیم  و معتقدم در این دیدار  نتوانستیم از پتانسیل بازیکنان و همچنین میزبانی خودمان بهره کافی را ببریم.»


 زاکه رونی درادامه افزود:« شما فکر نکنید که من از نظرات کلی مردم نسبت به این تیم اطلاعی ندارم و می دانم که مردم رضایت نسبی ازاین تیم ندارند اما ما در بازی های آینده راه حل هایی داریم که در بازی های بعدی حتما  ارائه خواهیم داد و شرایط تیم مطمئنا  از این بهتر خواهد شد.»

 

1373023


  کمیته برگزاری مسابقات تعداد تماشاگران  این دیدار را 18 هزارنفر اعلام کرد در حالی که ظرفیت ورزشگاه 25 هزار نفر است و این آمار با توجه به سکوهای خالی کمی عجیب به نظر می رسد .


  سرمربی ایتالیایی تیم ملی امارات در همین ارتباط گفت:«  من هنوزنمی دانم چرا مردم  به ورزشگاه ها نمی آیند و از تیم ملی خودشان حمایت نمی کنند اما در دو بازی اول حمایت هواداران رادر ابوظبی  به هیچ وجه فراموش نمی کنیم  اما باز هم ورزشگاه پر نشده بود ولی من از طرف تیم ملی امارات می گویم که ما همیشه پشت سر این مردم هستیم.»


 وی همچنین  در ارتباط با  بازی های بعدی بیان کرد:« حریف بعدی تیم ملی در بازی بعدی هنوز مشخص نیست اما مطمئنا  باید با یکی از تیم های سوم گروه روبرو شویم . اما این را بدانید که هدف من در  این کشور توسعه و پیشرفت فوتبال امارات است که امیدوارم در مرحله  بعدی بتوانیم با ارائه یک نمایش خوب طرفداران فوتبال امارات را به شدت خوشحال کنیم .»

دیدگاه‌ها