کد خبر : 1584471 | 26 دی 1397 ساعت 22:04 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

ویتنام ۲- یمن صفر؛ امیدوار به صعود

شاگردان هانگ سئو با برتری مقابل یمن امیدوار به صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها شدند.

ویتنام ۲- یمن صفر؛ امیدوار به صعود

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو مسابقه دور پایانی گروه D جام ملت‌های آسیا، تیم‌های ملی ویتنام و یمن که در هر دو مسابقه اخیرشان برابر ایران و عراق شکست خورده بودند، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم هزاع بن زاید العین به قضاوت احمد ابوبکر الکاف عمانی مقابل هم قرار گرفتند.

 

تیم ملی ویتنام که در دو دیدار اخیرش با وجود شکست، نمایش خوبی برابر ایران و عراق ارائه کرده بود، در مسابقه امشب هم بهتر از یمنی‌ها کار کرد و توانست در دقیقه ۳۸ روی ضربه آزاد پای چپ استثنایی نوین چانگ های به گل برسد و نیمه اول را با برتری تمام کند.


در نیمه دوم هم نمایش هجومی ویتنامی‌ها ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۶۴ با ضربه پنالتی کو انگوک های دومین گل را زد تا به پیروزی ۲ بر صفر مقابل یمن دست پیدا کند تا ۳ امتیازی شود و با قرار گرفتن در رده سوم جدول گروه D ، امیدوار به تعلل دیگر تیم‌ها در دیدارهای فردا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شود.

 

1373427


سالم الهارش، محمد با رویس، عمار حمصان(۵۷- عبدالعزیز الجماعی)، مدیر عبدربه، محمد علی بقشان، علاءالدین مهدی، وحید محمد الخیاط(۷۶- احمد عبدالله)، علاء الصاصی، احمد السروری، عبدالواسع المطری و عماد منصور توفیق(۲۵- احمد نبیل ضبعان) با نظر جان کوشیان برای یمن مقابل ویتنام بازی کردند.

 

1373428

 

دانگ وان لام، نوین ترانگ هوانگ، بی تی دانگ، کو انگوک های، دوآن وان هائو، نوین فونگ هانگ، لونگ چوآن ترانگ(۵۳- نوین تین لین)، دو هانگ دانگ، نوین چانگ های، فان وان دوک(۷۲- نوین وان توآن) و نوین چانگ فونگ هم بازیکنانی بودند که در مسابقه امشب با نظر پارک هانگ سئو برای تیم ملی ویتنام برابر یمن به میدان رفتند.

 

1373425

 

علاءالدین مهدی(۲۷)، وحید محمد(۳۷) و عبدالعزیز الجماعی(۶۳) بازیکنانی بودند که در این مسابقه کارت زرد گرفتند.

دیدگاه‌ها