کد خبر : 1584516 | 27 دی 1397 ساعت 01:51 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

لگانس 1-0 رئال مادرید: باختند و صعود کردند

رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری، در خانه لگانس با نتیجه 1-0 شکست خورد اما به مرحله بعد صعود کرد.

لگانس 1-0 رئال مادرید: باختند و صعود کردند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سانتیاگو سولاری که در دیدار رفت با سه گل حریف را شکست داده بودند، امشب بازی را با یک گل واگذار کردند اما توانستند جواز حضور در مرحله بعد را به دست بیاورند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ها ایجاد شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

بازی با همین روند ادامه داشت و تیم میزبان در مجموع حملات خطرناک تری داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 30، بازیکنان لگانس به گل رسیدند. روی یک حرکت از سمت راست و ارسال به مقابل دروازه رئال، ابتدا ضربه سر بازیکن لگانس به تیر برخورد کرد و توپ دوم در رفت و برگشت به برایت ویت رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

1373473

 

حملات تیم میزبان بعد از این گل هم ادامه داشت اما تلاش آنها برای ایجاد موقعیت خطرناک ثمری نداشت. در دقایق پایانی از تب و تاب بازی کاسته شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

دو تیم نیمه دوم را فیزیکی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی این نیمه، خطاهای متعددی روی بازیکنان دو تیم انجام شد. در ادامه بازیکنان رئال بازی را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در مقابل هر چه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم، حملات تیم میزبان شدت می گرفت.

 

1373485

 

در دقیقه 85 چیزی نمانده بود که لگانس به گل دوم برسد اما ضربه مرینو از بالای دروازه به بیرون رفت. در نهایت تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی ثمری نداشت و بازی با همان یک گل به سود لگانس به پایان رسید اما این رئال بود که به مرحله بعد صعود کرد.

دیدگاه‌ها