کد خبر : 1584587 | 27 دی 1397 ساعت 12:11 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

کت از تن سرمربی اسلوونیایی در آمد

کاتانچ: امیدوارم داوری ها با VAR بهتر شود

سرمربی عراق همچنان اعتقاد دارد داور ازبک می توانست در نیمه نخست بازی با ایران تصمیمات بهتر و درست تری اتخاذ کند.

کاتانچ: امیدوارم داوری ها با VAR بهتر شود

به گزارش "ورزش سه"، سرکو کاتانچ در شرایطی که همه انتظار داشتند سرمربی پرتغالی ایران به مسائل داوری بازی مهم با عراق انتقاد کند، جای کی روش را گرفت و با انتقادات تند از تصمیمات روشن ایرماتوف ازبک مدعی شد از ورود کمک داور ویدئویی به قضاوت جام ملت ها شادمان و خوشحال است.


سرمربی اسلوونیایی که در نیمه اول بازی ایران و عراق در یک صحنه وقتی داور ازبک برخلاف میل باطنی او و نیمکت نشینان عمل کرد با خارج کردن کت از تن به سوژه اصلی رسانه ها تبدیل شد در مصاحبه با روزنامه تایمز امارات گفت:« نیمه اول بازی ایرماتوف می توانست قضاوت منصفانه تری انجام بدهد اما این گونه نشد. با این حال خوشحالم که در دور بعد با ورود VAR به جام ملت ها شاهد داوری های بهتری خواهیم بود».


کاتانچ در ادامه صحبت های خود با این روزنامه مدعی شد در مصاف با ایران اصلا به این فکر نمی کرد که بخواهد در دور بعدی با رقبایی آسان تر از قطر یا عربستان روبرو شود چون عراق خود را برای هر چالشی در این جام آماده کرده است. این مربی که با امارات خاطرات خوشی از خود در جام ملت ها به جا نگذاشت حالا با عراق چشم به رسیدن به مراحل نهایی را دارد، نکته ای که روزنامه تایمز امارات به آن اشاره کرد.


سرمربی عراق در تایید این موضوع گفت:«من واقعا اهمیتی نمی دهم که نام حریف بعدی ما چه تیمی خواهد بود. عربستان یا قطر؟ تفاوتی ندارد چون ما عراق هستیم و آماده انجام دادن یک کار بزرگ. بازی به بازی پیش می رویم و الان به فینال بعد از ایران تمرکز خواهیم کرد تا به آن چه لیاقتش را داریم، برسیم».


این ادعای سرمربی اسلوونیایی عراق در حالی مطرح شد که با دوم شدن عراق بعد از ایران در گروه D شیرهای بین النهرین در مسیر دشوارتر صعود به مرحله نهایی قرار گرفتند تا به این ترتیب مشخص شود کی روش چگونه کت از تن همتای خود روی نیمکت عراق درآورده است. حالا عراقی ها بعد از رویارویی با یکی از دو تیم عربستان و قطر باید مقابل رقیبی مثل کره جنوبی، امارات میزبان و حتی استرالیا هم به میدان بروند.

 

 

دیدگاه‌ها