کد خبر : 1584766 | 28 دی 1397 ساعت 12:07 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

کره، قطر و ژاپن تنها 9 امتیازی های جام ملت ها

در پایان مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 تنها سه تیم با 9 امتیاز مرحله گروهی را به پایان رساندند.

کره، قطر و ژاپن تنها 9 امتیازی های جام ملت ها

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مرحله گروهی جام ملت های آسیا به پایان رسید و باتوجه به این که در هر 4 بازی یک تیم برنده بازی شد، فلسطین نیز از جام کنار رفت تا تیم های بحرین، قرقیزستان، عمان و ویتنام به عنوان برترین تیم سوم راهی مرحله بعدی شوند.

 

نکته جالب این بود که تنها 3 تیم توانستند امتیازات کامل را در مرحله گروهی کسب کنند. تیم ملی کره جنوبی با برتری یک گله برابر فیلیپین و قرقیزستان صعود خود را قطعی کرد و سپس با حضور سون هیونگ مین از سد چین گذشت تا با قاطعیت در صدر جدول قرار بگیرد.

 

در گروه 5 تیم ملی قطر توانست 3 کلین شیت را ثبت کند و در شرایطی که کمتر کسی تصور می کرد، به آسانی از مرحله گروهی صعود کرد. آن ها ابتدا لبنان را 2-0 بردند، بعد کره شمالی را در هم کوبیدند و سپس نوبت به عربستان سعودی رسید که در دیداری تاریخی مغلوب قطر شود.

 

1372459

 

تیم ملی ژاپن نیز موفق شد با پیروزی مقابل ازبکستان، عمان و ترکمنستان با 9 امتیاز سرگروه شود. البته سامورایی ها هر سه پیروزی را با اختلاف یک گل به دست آوردند.

 

1372437

 

در دوره قبلی از بین 4 گروه، تیم های چین، کره جنوبی، ایران و ژاپن با 9 امتیاز راهی مرحله بعدی شدند و هیچ امتیازی به رقبا ندادند، البته در پایان تیمی که امتیاز کمتری در مرحله گروهی داشت به مقام قهرمانی رسید یعنی استرالیا.

دیدگاه‌ها