کد خبر : 1584875 | 28 دی 1397 ساعت 18:47 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای مشکل مالی باشگاه استقلال چیست؟

معاون اجرایی باشگاه استقلال پرده از موضوع مهمی برداشت و در مورد دلیل مشکلات مالی این تیم صحبت کرد.

ماجرای مشکل مالی باشگاه استقلال چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی استقلال مدتی است که بازیکنان این تیم را ناراحت کرده است و آنها در این مدت به اشکال مختلف اعتراض خود را به این موضوع نشان داده اند.


هادی مباشری در این باره به ورزش سه گفت: مشکلات بازیکنان را درک می کنیم ولی واقعا اسپانسر هم تا حالا بیشتر از قرار قبلی پول داده است.


او ادامه داد: واقعیت این است که اسپانسر 6 فقره چک به ما داده است که 3 فقره آن مربوط به 7 ماه پایانی امسال است و 3 فقره مربوط به 5 ماه سال آینده که ما به دلایل مختلف این پول ها را دریافت کرده ایم.
معاون اجرایی باشگاه استقلال در مورد نحوه خرج شدن این پول ها می گوید: بخشی از آن از سال قبل خرج شده است، بخشی مربوط به 25 درصد از قرارداد بازیکنان است و بخشی دیگر به پرداخت پول بازیکنان و کادرفنی خارجی مان اختصاص پیدا کرده است.


هادی مباشری در پایان گفت: ما و مدیران پرسپولیس از طریق شرکت مبنا مبین توسعه در حال رایزنی هستیم تا اسپانسر جدید بیاوریم و بتوانیم از طریق فضای مجازی درآمدزایی کنیم. البته این را هم بگویم باید نیم فصل دوم شروع شود تا از این طریق بتوانیم درآمد داشته باشیم. این را هم بگویم ما شبانه روز در حال کار هستیم تا بتوانیم اسپانسرهای جدیدی را جذب کنیم.

دیدگاه‌ها