کد خبر : 1585168 | 29 دی 1397 ساعت 21:45 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولاری: سه گانه؟ برای رئال غیرممکن وجود ندارد

رئال مادرید با برتری 2-0 برابر سویا موقتا فاصله با بارسا را به هفت امتیاز کاهش داد و به رتبه سوم جدول نیز رسید.

سولاری: سه گانه؟ برای رئال غیرممکن وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بازی امشب برای رئالی ها یک بازی شش امتیازی بود؛ چرا که در صورت برتری بر سویا جای این تیم در رتبه سومی را می گرفتند. کاسیمیرو و مودریچ، گلزنان رئال بودند و رئال سولاری جان تازه ای برای ادامه فصل گرفت.

 

 

1372079

 

 

سرمربی آرژانتینی در پایان بازی گفت:« انتخاب بهترین بازیکن برای من دشوار است چون همه تلاش شان را کردند. به خوبی حریف را پرس کردیم و توپ های اندکی را هم از دست دادیم. این بازی اهمیت بالایی داشت و یک بازی شش امتیازی محسوب می شد.»

 

خوشحالی ویژه پس از گل کاسیمیرو:« علتش این بود که تا لحظه گل، موقعیت های زیادی را از دست داده بودیم و شوت کاسیمیرو مشخص نبود که وارد دروازه می شود یا نه. در نهایت همه غافلگیر شدیم و طبیعی بود که بیش از اندازه خوشحال شویم. از دقیقه یک برای رسیدن به گل وارد زمین شدیم و روی حریف تسلط کامل داشتیم. خوشبختانه کاسیمیرو گره کار را باز کرد.»

 

ایسکو:« از او بسیار راضی هستم و در مجموع، همه خوب بودند. ایسکو وقتی وارد زمین شد، همان کاری را کرد که از او خواسته بودم. برای پیروزی نیاز به اتحاد همه بازیکنان داشتیم.»

 

 

1374316

 

 

مودریچ:« لوکا بی نظیر بازی کرد. در زمین با تمام وجود جنگید، او را زدند و ابرویش شکافته شد و به بازی برگشت. بین دو نیمه مشغول مداوا بود ولی خواست که نیمه دوم هم بازی کند و همه دیدند که چه کار کرد. نمایش مودریچ در نیمه دوم استثنایی بود و نشان از روح بزرگ او و نیز کل تیم دارد. لوکا همه توانش را در زمین گذاشت.»

 

لالیگا و کسب سه گانه:« تا آخرین روز برای قهرمانی لالیگا می جنگیم. در هر سه جام حاضر هستیم و باید بگویم که برای رئال هیچ چیز غیرممکن نیست. ما در هر تورنمنتی برای قهرمانی وارد می شویم.»

 

 

دیدگاه‌ها