کد خبر : 1585177 | 29 دی 1397 ساعت 22:10 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ به شایعات جدایی از رئال پایان داد

لوکا مودریچ امشب بهترین بازیکن رئال در برتری 2-0 مقابل سویا بود و یک گل هم به ثمر رساند.

مودریچ به شایعات جدایی از رئال پایان داد

به گزارش "ورزش سه"، رئال در شبی که مودریچ بهترین بازی فصل خود را به نمایش گذاشت، یک پیروزی دلچسب و حیاتی را برابر سویا کسب کرد و به رتبه سوم رسید. مودریچ که شایعات زیادی در مورد جدایی اش از رئال در پایان فصل و رفتنش به اینتر به گوش می رسد، امروز از علاقه اش برای تمدید خبر داد.

 

ستاره کروات و بهترین بازیکن دنیا در سال 2018 در مورد بازی گفت:« بسیار خوشحالم چرا که بازی فوق العاده ای انجام دادیم. هم خوب بازی کردیم و هم سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم. این همان مسیری است که باید طی کنیم.»

 

 

1374322

 

 

مودریچ ادامه داد:« یک ماه و نیم اخیر، از لحاظ بدنی شرایط بسیار بهتری پیدا کرده ام. حالا راحت تر در زمین بازی می کنم و بهتر به تیم کمک می کنم. این یکی از بهترین بازی ها من بود و البته کل تیم عالی بازی کرد. همه دویدند و جنگیدند و همانطوری بودیم که هواداران انتظار دارند. به چنین بازی و چنین بردی نیاز داشتیم.  باید شادی را به هواداران هدیه می کردیم و با پیروزی در این بازی مهم، روحیه مناسبی برای ادامه فصل گرفتیم.»

 

تغییر محسوس در عملکرد رئال:« چیز خاصی تغییر نکرد؛ بلکه امروز هر بازیکن بازی واقعی خود را به نمایش گذاشت. امروز هر کسی وظیفه اش را به بهترین شکل انجام داد. تیمی سازمان یافته در تمام نقاط زمین بودیم و در واقع رئال همیشه باید اینطور باشد.»

 

لالیگا:« نباید به بارسلونا فکر کنیم و به اینکه فاصله، چند امتیاز است. باید بازی به بازی پیش برویم و سه امتیازها را کسب کنیم. نگران بارسا بودن مشکلی را حل نمی کند. تا روز آخر برای قهرمانی می جنگیم.»

 

شایعات جدایی:« یک سال و نیم از قراردادم باقی مانده و باید بگویم که مثل روز اول از حضورم در رئال خوشحالم. هدف من تمدید کردن و ادامه کار در رئال برای سال های بیشتر است. از بابت تمدید، نگرانی خاصی ندارم و آسوده خاطر هستم.»

 

دیدگاه‌ها