کد خبر : 1585279 | 30 دی 1397 ساعت 12:13 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

سانچس: یونایتد با سولسشر متحول شد

الکسیس سانچس، ستاره منچستریونایتد معتقد است که عملکرد خوب تیمش، هم در دفاع و هم در حمله به کمک اوله گونار سولسشر محقق شده است.

سانچس: یونایتد با سولسشر متحول شد

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر در ماه دسامبر جانشین ژوزه مورینیو روی نیمکت یونایتد شد و تا به اینجا در 7 بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی شده که 6 بازی آن در لیگ برتر بوده است.  در زمان اخراج مورینیو، برخی منابع مدعی شدند که روابط نه چندان خوب مورینیو با بازیکنانش یکی از عوامل اصلی ناکامی او بود. پل پوگبا بازیکنی بود که بیشترین اختلاف را با مورینیو در آن دوره داشت ولی حالا او به ستاره شیاطین سرخ تبدیل شده است. حال سانچس به تمجید از سرمربی نروژی پرداخت و مدعی شد که او باعث این پیشرفت بوده است.

 

 

1372575

 

 

ستاره اهل شیلی گفت:" بازیکنان تحت هدایت اوله گونار سولسشر و ژوزه مورینیو یکی هستند ولی حالا تیم موفق تری، هم در دفاع و هم در حمله داریم. گذشته او با باشگاه، کمک زیادی به ما می‌کند که موفق باشیم. فلسفه لمس توپ او، کنترل بازی و گلزنی اش فوق العاده است. البته که پست او در زمان بازیگری مهاجم بوده ولی او از ما می‌خواهد که مراقب محوطه جریمه خودمان باشیم. اینطور می‌توان نتیجه گرفت.  تنها چیزی که مربی از ما خواسته این است که خودمان را پیشرفت دهیم. او می‌گوید که همه چیز به خودمان بستگی دارد و باید خودمان را بالا بکشیم. در نهایت، در فوتبال نتیجه مهم است و حالا ما از همیشه خوشحال تر هستیم."

دیدگاه‌ها