کد خبر : 1585611 | 01 بهمن 1397 ساعت 14:42 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن لگانس

VAR اجازه نداد از بارسلونا امتیاز بگیریم

لگانس شب گذشته در نوکمپ 3-1 مغلوب بارسا شد و البته به گل دوم این تیم که توسط سوارز به ثمر رسید نیز شدیدا معترض برود.

VAR اجازه نداد از بارسلونا امتیاز بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، لگانس تا قبل از ورود مسی در دقیقه 60 توانسته بود بارسا را 1-1 متوقف کند اما گل مشکوک دقیقه 70 سوارز ورق را به سود بارسا برگرداند و مسی هم دقیقه 92 کار را تمام کرد. گل سوارز در شرایطی به ثمر رسید که به نظر می رسید روی دروازه بان مرتکب خطا شده باشد اما وی ای آر نیز نظر به درست بودن گل داشت.

 

 

1374828

 

 

رسیو، بازیکن لگانس در پایان بازی شدیدا از عملکرد داور و وی ای آر شاکی بود و گفت:« بیشتر این ما را زجر می دهد که می دانیم وی ای آر هست ولی کمکی به ما نمی کند. 5 دقیقه صحنه را بازبینی کردند ولی در نهایت گل مورد قبول واقع شد. معتقدم که سوارز روی گلر ما خطا کرد و برخورد بین دو بازیکن واضح بود و عجیب اینکه وی ای آر هم خطا را تشخیص نداد. عصبانی هستیم چرا که تا لحظه گل سوارز توانسته بودیم به خوبی برابر بارسا مقاومت کنیم.»

 

رسیو ادامه داد:«  فکر می کردم با ورود VAR، شرایط بهتر می شود ولی اینگونه نشده است. داور به من گفت که برخورد بوده ولی نه در حدی که خطا گرفته شود. در نوکمپ و برابر تیمی مثل بارسا چنین ظلمی از سوی داوری بیشتر آزاردهنده است به خصوص که حالا VAR هم وجود دارد و باید به کمک تیم هایی مثل ما بیاید. داوران باید به این فکر کنند که در نبردی نابرابر برابر تیمی بزرگ مثل بارسا تمام تلاش های ما بی نتیجه ماند. ما بیش از حد توان مان در زمین گذاشتیم ولی داوری با ما نبود.»

 

 

دیدگاه‌ها