کد خبر : 1586187 | 03 بهمن 1397 ساعت 15:46 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

دانیلو:

گواردیولا یک نابغه دیوانه است

وینگر برزیلی سابق رئال و حال حاضر سیتی از کار کردن با گواردیولا لذت می برد.

گواردیولا یک نابغه دیوانه است

به گزارش "ورزش سه"، دانیلو تابستان 2015 بود که از پورتو به رئال مادرید پیوست و پس از دو سال موفق در این باشگاه از حیث کسب جام، راهی منچسترسیتی شد. او در رئال، ذخیره کارواخال بود و البته هرگز نتوانست به بازیکنی محبوب میان هواداران تبدیل شود.

در سیتی هم او هنوز به بازیکن ثابت تبدیل نشده ولی بازیکن مورد اعتماد گواردیولاست.

 

 

1375662

 

 

دانیلو در مصاحبه با مارکا در مورد دلیل ترک رئال گفت:« در رئال خوشحال و راحت بودم ولی هدفم حضور در جام جهانی بود و وقتی پیشنهاد سیتی رسید، ترجیح دادم به این تیم بروم. در رئال روزهایی باورنکردنی داشتم و چیزهای زیادی از جمله روحیه پیروز شدن را یاد گرفتم.»

 

سیتی:« فصل گذشته فصل خوبی برای من و باشگاه بود. امسال کمی از لحاظ مصدومیت ها اذیت شده ام ولی الان آماده ام تا به تیم کمک کنم. در فوتبال فیزیکی لیگ برتر، آمادگی بدنی حرف اول را می زند و به تدریج در حال بازگشت به فرم همیشگی خودم هستم.»

 

 

1210766

 

 

لیگ قهرمانان:« وقتی دور حذفی لیگ قهرمانان شروع می شد، نه تنها رئال که هواداران نیز انگیزه می گرفتند. رئال در لیگ قهرمانان مرحله به مرحله بهتر می شود و روحیه قهرمانی که در این تیم وجود داشت، به ما برای پشت سر گذاشتن مشکلات، کمک فراوانی می کرد. رئال و لیگ قهرمانان با یکدیگر عجین شده اند. تیم ما همه چیز داشت؛ از بهترین بازیکنان تا بهترین کادر فنی. چیزی برای قهرمانی کم نداشتیم و به آن هم رسیدیم. در سیتی کمی مشکل بی تجربگی در لیگ قهرمانان وجود دارد و امیدوارم امسال به طلسم ناکامی ها در این جام پایان دهیم.»

 

گواردیولا:« کار کردن با او فوق العاده است. او در تمرینات بسیار سخت گیر است اما تصویر خوبی از هر بازی به شما می دهد. گواردیولا یک نابغه است و مثل تمام نوابغ، دیوانگی هایی نیز با خود دارد.»

 

دیدگاه‌ها