کد خبر : 1586590 | 05 بهمن 1397 ساعت 01:24 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی، حریف سیتی در فینال جام اتحادیه انگلیس

چلسی با پیروزی مقابل تاتنهام در ضربات پنالتی، حریف منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه انگلیس شد.

چلسی، حریف سیتی در فینال جام اتحادیه انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار در پایان 90 دقیقه چلسی به پیروزی 2-1 رسید اما با توجه به برتری 1-0 تاتنهام در دیدار رفت، کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در پنالی ها شاگردان مائوریسیو ساری عملکرد بهتری داشتند و با برتری 4-2، توانستند صعودشان به دیدار فینال را قطعی کنند.

تاتنهام بازی را بهتر آغاز کرد اما بازیکنان چلسی خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند ولی به دلیل دفاع فشرده بازیکنان میهمان، در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. حملات آبی ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 27، قفل دروازه تاتنهام باز شد. روی یک ارسال به محوطه جریمه تاتنهام، توپ با دفع ناقص بازیکنان این تیم به انگولو کانته رسید و او هم با یک شوت تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

 

1376113

 

برتری چلسی بعد از این  گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 38، به گل دوم رسید. این بار روی یک حرکت تیمی و ارسال عرضی سزار آسپلیکوئتا، توپ پشت محوطه شش قدم به هازارد رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

1376114

 

بعد از این گل بازیکنان تاتنهام که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و چلسی با برتری 2-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم تاتنهام بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 به گل رسید. ارسال عالی دنی رُز از سمت چپ، با ضربه تمام کننده فرناندو یورنته همراه شد تا باز در مجموع دو دیدار به تساوی برسند.

 

1376118

 

در ادامه هر دو تیم موقعیت های خطرناکی برای گلزنی داشتند که یکی بعد از دیگری از دست رفت. در دقیقه 58، هازارد یک موقعیت خوب داشت اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. 6 دقیقه بعد، پاس تماشایی اریکسن، یورنته را در موقعیت گلزنی قرار داد اما مهاجم اسپانیایی نتوانست از این فرصت استفاده کند.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد اما هیچ یک از موقعیت های آنها تبدیل به گل نشد و در نهایت با توجه به قوانین این رقابت ها، کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در پنالتی ها ویلیان، آسپلیکوئتا، جورجینیو و داوید لوئیز ضربات شان را تبدیل به گل کردند اما اریک دایر و لوکاس مورا ضربات شان را از دست دادند تا چلسی با برتری 4-2 در پنالتی ها، به فینال جام اتحادیه برسد.

دیدگاه‌ها