کد خبر : 1586601 | 05 بهمن 1397 ساعت 03:22 | 91K بازدید | 0 دیدگاه

آرژانتین، کلمبیا و قطر در گروه مرگ کوپا آمه‌ریکا

قرعه کشی مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکای 2019 برگزار شد و تیم های آرژانتین، کلمبیا و قطر در گروه B این رقابت ها قرار گرفتند.

آرژانتین، کلمبیا و قطر در گروه مرگ کوپا آمه‌ریکا

به گزارش "ورزش سه"، قطر و ژاپن دو تیم آسیایی هستند که به عنوان میهمان در رقابت های امسال کوپا آمه‌ریکا حضور پیدا خواهند کرد و در قرعه کشی امشب مشخص شد که قطر، یکی از آماده ترین تیم های جام ملت های آسیای 2019، در مرحله گروهی با تیم های آرژانتین، کلمبیا و پاراگوئه روبرو خواهد شد.

این  در حالی است که تیم ملی برزیل، میزبان رقابت ها، در گروه A با تیم های بولیوی، ونزوئلا و پرو همگروه است. ژاپن هم در گروه C با شیلی، قهرمان دو دوره اخیر رقابت ها، اروگوئه و اکوادور جدال خواهد کرد.

این سومین کوپا آمه‌ریکای پیاپی است که برزیل و پرو در مرحله گروه مقابل هم قرار می گیرند  و در آخرین دوره، پرو با شکست دادن برزیل، باعث حذف این تیم در مرحله گروهی شد.

ونزوئلا هم که در دوره قبل، برای اولین بار به مرحله حذفی صعود کرد، امیدوار است این بار هم بتواند به این توفیق دست پیدا کند.

 

1376130

 

رویارویی آرژانتین، فینالیست دو دوره اخیر، با کلمبیا هم یکی از جذاب ترین دیدارهای مرحله گروهی خواهد بود. لیونل مسی که بعد از جام جهانی برای آرژانتین به میدان نرفته، از ماه مارس به اردوی این تیم بازخواهد گشت و امیدوارند بتوانند ناکامی دو دوره اخیر در فینال، که هر دو بار در ضربات پنالتی مغلوب شیلی شدند را جبران کنند.

شیلی بعد از ناکامی در رسیدن به جام جهانی 2018، امیدوار است بتواند در این رقابت ها بار دیگر توانایی هایش را به رقبا نشان بدهد. آنها برای صعود به عنوان تیم اول گروه C احتمالا با اروگوئه نبرد خواهند کرد.

این رقابت ها از 14 ژوئن سال 2019 در برزیل آغاز خواهد شد و فینال نیز در تاریخ 7 جولای برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها