کد خبر : 1586609 | 05 بهمن 1397 ساعت 09:24 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی عجیبی که هافبک رئال به خیرونا داد(عکس)

در جریان بازی دیشب رئال مادرید و خیرونا در یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری، پنالتی عجیب و غریبی که مارکوس لیورنته با خطای هند غیرلازم به خیرونا داد خبرساز شده است.

پنالتی عجیبی که هافبک رئال به خیرونا داد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان بازی رئال مادرید و خیرونا در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری که در سنتیاگو برنابئو برگزار می‌شد، درحالیکه رئال مادرید تا دقیقه 66 با نتیجه 2-1 از حریف پیش افتاده بود، مارکوس لیورنته، بازیکن رئال در این دقیقه با یک خطای هند عجیب و غیر لازم در محوطه جریمه رئال، یک پنالتی به خیرونا هدیه داد تا بازی با تساوی 2-2 دنبال شود.

 

1376137

 

لیورنته در صحنه پنالتی دست خود را بالا آورد و توپ را با دست لمس کرد اما بعد سعی کرد طوری وانمود کند که توپ به سر او برخورد کرده است. اما اودیانو داوری بازی که صحنه را از نزدیک دیده بود هیچ شکی نداشت و با قاطعیت نقطه پنالتی را نشان داد.

 

لیورنته که بعد از مدتی مصدومیت به میادین بازگشته بود با دادن این پنالتی عجیب به خیرونا بار دیگر در معرض توجه قرار گرفت. البته لیورنته شانس آورد که در ادامه بازیکنان هم‌تیمی‌اش موفق شدند دو گل دیگر به ثمر برسانند تا رئال با نتیجه 4-2 پیروز شود و گر نه می‌شد انتظار داشت که لیورنته با حملات شدید هواداران رئال مادرید و رسانه‌های اسپانیایی مواجه شود.

 

 

دیدگاه‌ها