کد خبر : 1586753 | 05 بهمن 1397 ساعت 18:49 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

اودریوسولا:

راموس در بدترین لحظات به داد تیم می رسد

رئال مادرید شب گذشته در دیداری جذاب و پر گل توانست جیرونا را 4-2 شکست داده و یک گام به نیمه نهایی کوپا دل ری نزدیک تر شود.

راموس در بدترین لحظات به داد تیم می رسد

به گزارش "ورزش سه"، رئال ابتدا یک گل دریافت کرد اما لوکاس روی پاس اودریوسولا بازی را به تساوی کشاند. در ادامه، راموس یک پنالتی را تبدیل به گل کرد اما جیرونا در نیمه دوم بار دیگر بازی را به تساوی کشاند؛ با این حال یک گل دیگر از راموس و سپس بنزما کار جیرونا را تمام کردند. به این ترتیب رئال حالا شانس بالایی برای حضور در نیمه نهایی کوپا دل ری دارد.

 

 

1376359

 

 

اودریوسولا که در این بازی جانشین کارواخال شده بود، در پایان مسابقه گفت:« باید به گل حریف واکنش نشان می دادیم و از کسب این پیروزی احساس غرور می کنم. نتیجه خوبی گرفتیم؛ ولی در زمین جیرونا نیز به دنبال پیروزی خواهیم بود. خوشبختانه از لحاظ بدنی در بهترین شرایط هستیم و این به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد. باید به همین روند ادامه دهیم و بازی ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.»

 

راموس:« او کاپیتان و رهبر ماست. سرخیو در بدترین لحظات به داد تیم می رسد. او دو گل زد و نقش مهمی در بازگشت ما داشت. در مورد سرخیو دیگر چه می توان گفت.»

 

وینیسیوس:« باید به وینی به خاطر نمایش های خوبش تبریک گفت. او یک ستاره است و بهتر از اینها هم خواهد شد. وینیسیوس کمک بزرگی برای تیم است و در برد برابر جیرونا هم تاثیرگذار بود.»

 

دیدگاه‌ها