کد خبر : 1586952 | 06 بهمن 1397 ساعت 16:30 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس

رئال از جذب ستاره تاتنهام منصرف شد

سران رئال که قصد داشتند کریستین اریکسن ستاره دانمارکی تاتنهام را به عنوان جانشینی برای مودریچ در اینده جذب کنند فعلا از این اقدام، منصرف شده اند.

رئال از جذب ستاره تاتنهام منصرف شد

به گزارش "ورزش سه"، اریکسن را نزدیک ترین بازیکن به توانایی های مودریچ می دانند. ستاره ای که می تواند پس از خداحافظی مودریچ با رئال، برای این تیم تبدیل به یک ستاره درخشان در میانه زمین شود.

 

 

1358719

 

 

در یکی دو هفته اخیر اخبار متفاوتی در مورد علاقه رئال برای جذب اریکسن منتشر شده بود، بازیکنی که قراردادش سال 2020 به اتمام می رسد و تمایلی هم برای تمدید قرارداد ندارد. با وجود اینکه تابستان پیش رو جذب اریکسن برای هیچ باشگاهی گران تمام نخواهد شد؛ اما سران رئال تصمیم گرفته اند که با تاتنهام و رئیس سخت گیرش، "دنیل لوی"، وارد جنگ نشوند و قید اریکسن را زده اند.

 

لوی چندی پیش عنوان کرد که قیمت اریکسن 250 میلیونی یورو است ولی تابستان پیش رو با توجه به اینکه تنها یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند، با رقمی بین 56 تا 54 میلیون یورو جذب وی ممکن خواهد بود هرچند که پس از انتقال 86 میلیون یورویی فرانکی دی یونگ از آژاکس به بارسا، قیمت اریکسن می تواند به 100 میلیون یورو نیز افزایش یابد.

منچستریونایتد، بایرن و یوونتوس از دیگر مشتریان اریکسن هستند.

 

دیدگاه‌ها