کد خبر : 1587057 | 07 بهمن 1397 ساعت 08:35 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: فحش دادم ولی هدفم داور نبود

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی که در جریان تساوی 0-0 تیمش مقابل آث میلان از روی نیمکت اخراج شد، اعتراف کرد که اخراج او به دلیل به زبان آوردن توهین بوده ولی گفت که به داور توهین نکرده است.

آنچلوتی: فحش دادم ولی هدفم داور نبود

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی دو تیم ناپولی و آث میلان در رقابتهای سری آ که با نتیجه تساوی 0-0 به پایان رسید، کارلو آنچلوتی سرمربی 59ساله ناپولی در وقتهای اضافه نیمه دوم بازی از سوی داور اخراج شد. اخراج آنچلوتی کمی بعد از آن صورت گرفت که فابین روییز به دلیل خطای هند دومین کارت زرد خود را دریافت کرده و از بازی اخراج شده بود.

 

آنچلوتی معتقد بود که توپ به پای روییز برخورد کرده و اخراج او از سوی داور نادرست بوده است. اما داور بعد از انتقادهای شدید آنچلوتی او را از کنار زمین اخراج کرد. آنچلوتی بعد از بازی قبول کرد که به دلیل توهین‌هایی که در واکنش به آن اتفاق داشته اخراج شده اما گفت هدف توهین‌هایش داور نبوده و واقعا نمی‌داند چرا داور او را اخراج کرده است.

 

1366532

 

آنچلوتی بعد از بازی گفت:" من کلمه‌ای به کار بردم که در واقع فحش بود ولی هدف آن کلمه که من بر زبان آوردم داور مسابقه نبود. حتی راستش مطمئن نیستم که بشود آن کلمه را فحش به حساب آورد".

 

آنچلوتی در ادامه درباره بازی تیمش با میلان گفت:" رقابت در سری آ همچنان ادامه دارد. ما باید کار خودمان را با قدرت انجام بدهیم چون بازی‌های زیادی باقی مانده. من انتظار داشتم میلان با رویکرد دفاعی بازی کند. آنها با خطوط متراکم بازی می‌کنند که عبور از آنها بسیار دشوار است. البته ما هم با سرعت خیلی کندمان کار آنها را راحت کردیم".

 

دیدگاه‌ها