کد خبر : 1587197 | 07 بهمن 1397 ساعت 15:46 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

شروع خوب آقا معلم با سرخ‌های محبوب

مجید جلالی در دومین دیدار تدارکاتی خود با نساجی برابر استقلال تهران به نتیجه تساوی رسید تا شروع خوبی در این تیم پرهوادار تا به اینجا داشته باشد.

شروع خوب آقا معلم با سرخ‌های محبوب

به گزارش "ورزش ‌سه"،  تیم نساجی مازندران با هدایت سرمربی جدید خود ظهر امروز در دومین دیدار تدارکاتی به هنگام تعطیلات لیگ برتر در ورزشگاه کارگران تهران برابر استقلال تهران قرار گرفت و در پایان با نتیجه تساوی 1-1 مقابل این تیم متوقف شد. تک گل سرخ‌های مازنی در این مسابقه را گولیسیانی در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.


جلالی هفته گذشته هم در اولین تجربه سرمربیگری خود همراه با نساجی به دیدار ماشین سازی تبریز رفت و توانست با دو گل رحمان جعفری و جهانگیر عسگری شاگردان رضا مهاجری را شکست دهد. حالا آقا معلم فوتبال ایران در بدو شروع خود با تیم جدیدش صاحب یک برد و یک تساوی مقابل دو تیم خوب لیگ برتر شده و همین امیدواری زیادی در دل هواداران پرشور نساجی برای کسب موفقیت در نیم فصل دوم ایجاد کرده است.


آن‌ها که تا به امروز توانسته‌اند حامد لک را به خط دروازه بازگردانند و از طرفی یک مدافع گرجی را جذب کردند، حالا تنها با جذب یک هافبک دیگر می‌توانند به موفقیت در نیم فصل دوم و کسب رتبه‌هایی بهتر از نهم همراه با مجید جلالی با تجربه فکر کنند.

 

دیدگاه‌ها