کد خبر : 1587200 | 07 بهمن 1397 ساعت 16:14 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

زوج تاثیرگذار نساجی عامل فروپاشی دروازه استقلال

محمدمهدی نظری با کسب پنالتی برابر آبی پوشان تهران به مدافع با تجربه گرجستانی تیمش این فرصت را داد تا دروازه رحمتی را باز کند.

زوج تاثیرگذار نساجی عامل فروپاشی دروازه استقلال

به گزارش "ورزش‌ سه"،  در نیم فصل اول لیگ هجدهم محمدمهدی نظری و جورجی گولیسیانی جز دو بازیکن مهم و تاثیرگذار نساجی بودند. به طوریکه که مهاجم شیرازی این تیم اولین گل تاریخ نساج‌ها در لیگ برتر را مقابل تراکتورسازی به ثمر رساند و بعد از آن با تاثیر مستقیم در هفته‌های بعدی به تعویض طلایی نکونام بدل شد.


گولیسیانی هم که از هفته پنجم راهی ترکیب اصلی نساجی شده بود علاوه بر اینکه به ثبت کلین‌ شیت‌ برای این تیم کمک کرد با 4 گل به عنوان گلزن ترین مدافع لیگ شناخته شد تا خیلی زود در غیاب عباس‌زاده بازوبند کاپیتانی را در دستانش ببیند.


در دیدار تدارکاتی امروز برابر استقلال تهران هم این زوج تاثیر بسزایی از خود نشان دادند. نظری از سمت راست نفوذی را به محوطه جریمه انجام داد و در ادامه با خطای بازیکن حریف متوقف شد و اینگونه ضربه پنالتی برای نساجی به دست آمد. گولیسیانی که پنالتی زن اول تیمش است این ضربه را وارد دروازه سیدمهدی رحمتی کرد تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد. حالا گولیسیانی توانسته به هر دو تیم بزرگ پایتخت از روی نقطه پنالتی گل بزند. با این تفاوت که مقابل پرسپولیس در چهارچوب لیگ برتر این ماموریت را به سرانجام رساند.

 

1376868

 

1376869

 

 

دیدگاه‌ها