کد خبر : 1587352 | 08 بهمن 1397 ساعت 01:30 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی بر اسپانیول

واکنش سولاری به مصدومیت نگران کننده راموس

رئال مادرید امشب در زمین اسپانیول 2-4 به پیروزی رسید و به روند خوب هفته های اخیرش ادامه داد.

واکنش سولاری به مصدومیت نگران کننده راموس

به گزارش "ورزش سه"، ستاره رئال در این بازی کریم بنزما بود که دو گل زد و یک پاس گل داد. او در تمام طول بازی مشارکت فعالی در حملات رئال داشت و حالا به نقطه امیدبخش هواداران رئال تبدیل شده است.

 

 

1377048

 

 

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« از روند بازی و از ریتمی که داشتیم لذت بردم. کنترل کاملی بر بازی داشتیم و از فرصت های مان نیز توانستیم استفاده کرده و به 4 گل برسیم. متاسفانه اخراج واران باعث شد تا در مقطع پایانی نتوانیم همان بازی خوب مان را ادامه دهیم و تحت فشار قرار گرفتیم. این بازی تمام شد و از حالا باید به بازی برگشت با خیرونا فکر کنیم.»

 

درخشش کریم بنزما:« بنزما همیشه خوب و در خدمت تیم بازی می کند. نیازی به این نیست که بگویم او در اغلب دوران فوتبالش همین اندازه تاثیرگذار بوده است. کریم هر بازی را کامل تر می کند.»

 

مصدومیت راموس:« او ضربه ای به پایش وارد شده و نتوانست نیمه دوم وارد زمین شود. امیدوارم چیز چندان خاصی نباشد و بتواند در بازی بعدی ما را همراهی کند. فعلا باید منتظر نظر پزشکان بمانیم.»

 

لیگ قهرمانان:« بسیار خوشحالم که در آستانه بازی با آژاکس توانستیم به روزهای خوب مان برگردیم و اکثر مصدومان مان نیز بهبود پیدا کرده اند.»

 

گرت بیل:« گرت همیشه بوی گل می دهد و امشب نیز پس از بازگشتش به میادین توانست گلزنی کند. او بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می شود و در بهترین فرم بدنی هم قرار دارد.»

 

 

دیدگاه‌ها